Tuesday, September 1, 2009

ALHAMDULILLAH. aku dah pun selamat melahirkan baby girl yg comel macam aku (perasan di situ :P) pada 25AUGUST2009. heh. nampaknya tak dpt la nak satu tarikh ngan kak nen. takpe kak. zodiak masih sama kan. mintak2 la anak owg bijak macam akak, jelita cam akak...cute, cantik...dsb. ehe.

tapi yang penting, aku baru discover besday mawi adalah 25august.walaupon aku mati2 tak minat mawi, aku harap tuah kekayaan dia melimpah sket la kat anak aku. huhu. bleh jdk makcik kayo sok. amin.amin.aminnnnn...

terima kasih kepada kengkawan yg dh dtg melawat masa aku lam sepital lagik. antaranya sapa la yg tak kenal ngan kelajuan pn siti normala kita. dh la laju...gambo anak aku tanpa segan2 di tangkap pastu anto kat satu mesia. takde mintak permisi langsung. nasib aku bkn artis. kalu tak selamat dah aku saman. setel bil beranak. ^_^

to eva&azwan, thanks 4 the gift. :)

hari ketiga bersalin, laki aku dah selamat g pejabat pendaftaran wat sijil surat beranak--selepas puas gaduh2 manja nak letak warganegara ke, bkn warganegara...last2, atas sokongan padu mak aku, laki aku mengalah. cepat2 aku tick bahagian warganegara sebelum anak aku tak diwarganegarakan.huhu. sukses!!sukses!!

bila dia balik, perkara pertama aku check ialah warganegara--apart of ejaan nama anak aku. rasa tak caya aku dah ada anak--baby girl, namanya aku letak Aina Nurhani. manis je kan? huhu.

gamba baby aku tak dpt nak bubuh lagi. mak aku tak bg snap gamba budak masa lam pantang ni. tp aku rasa gamba anak aku dah selamat diedarkan oleh photographer tak bertauliah, malaON. konpem aku saman pompuan tuh.


k...nanti bila aku rajin aku updet lagi. anak aku tgh tdo ni. tu yg bleh online jap...


SELAMAT BERPUASA everybody....:)

1 comments:

gusnita said...

it's been a long2 time la tak update.....tahniah la kan,,dah menjada lampam selama 2 bln lbh ni..sukses sukses....masuk keje cepat ,, kang gear jemm kalau tak masuk masuk terbiar jerk