Wednesday, August 12, 2009

bohsan.

mulai minggu ni hari2 nak kena bg report ngan en temasek. g mana, wat pe, ngan sape. adei...boring sehh... ucapan terakhir: dah. takyah kuar lagi.dok umah je berehat.

bohsan.

semalam tghr g habib jewels ampang point ngan mak aku. ngan mak takpe. sekelip mata je permohonan lulus. mak aku ada tempah cincin. kayo makcik jah. prinsip idop dia, ada duit lebih beli emas, simpan duit kat asb/asn or apa2 saham. janji mendatangkan keuntungan. biar duit beranak, jgn ko je pandai beranak. adeiii. terkena sedas. tak pasal aku pon terjebak menempah cincin. gudbye rm700. sedey2...

gud investment i think. beberapa tahun lepas mak aku beli cincin emas putih, ada 2 ketul batu berlian kat atasnya. kecik je la tapi. harga beli 2ribu. semalam sesaja gatal mulut tanya kalu jual leh dpt bp, bdk kat habib tu p timbang, pastu cakap leh dpt lam rm700 shj. mak aku punya jerit toksah cakap la. macam dia ada share ngan pak habib. cam kedai dia jeeee...aku yg tensen. pastu siap ceramah sket, tu pasal makcik tak suka beli emas putih, kalau sesak2 nak pakai duit, boleh dpt berapa je? tak sampai separuh!beli emas betul lagi baik. dah. ni first n last (sempat skiping london kau!huhu), pas ni tak hingin aku nak beli emas putih. berlian2 ni sume tak laku kalau jual balik.

aku rasa lam hati bdk2 ni sure cakap, dah tau, sapa soh beli?

kui2.


nasib boss habib takde lam kedai. kalu tak sure perang molot. adei...makcik jah nih...kalu tak wat kecoh tak sah.

hari ni aku tak tau la nak wat apa. nak g jumpa client pon tak bley. bley g takat opis GE je nih. lebih dr opis GE, sila g berdua. jgn g sorg2.


mmg harus aku meroyan awal.


nampaknya selalu la aku updet blog nih. asal bohsan je kang aku taip. bohsan je taip. kalu korg rasa nak muntah baca, aku lagi rasa nak muntah darah pk pemende nak ngarut lepas2 nih. isk.

0 comments: