Tuesday, May 26, 2009

AND THE WINNER GOES TO........

cik puan sri tak kaya-kaya aini muhd tahir. congratulations for winning the title of MISS PROCRASTINATE of the year. yeeehaaaa!!!

akan tetapi. saya berjanji akan berubah!!!itu la sbbnya saya masuk kelas encik mark s. chatterton. saya harap jawapan yg saya berikan kpd en mark mampu mengubah tebiat procrastinate saya. rasa nak emel je kat dia jwpn2 nih. haha. over.


1.why are you here?
sbb nak jd millionaire

2. what do u want from the Rail Track Mindset Programme?
nak duit beribu-ribu lemon.

3. how do u see urself in:
1 year: being able to buy my own hse and give all my frens free tickets to BALI. :)
3 years: rich and have 2 BMW's....:P
5 years: SFY (sleep for a year) bertilamkan notes 100hengget berguni2. ~~~~ lalallalala


langkah pertama saya pada hr ini ialah g kedai buku. carik buku think & grow rich by napoleon hill.

langkah kedua ialah, bukak buku dan baca.

langkah ketiga ialah,....tunggu kelas next week...


hahaha.

takde kemajuan langsung!!

0 comments: