Sunday, May 10, 2009











.:PN KHATIJAH MOHAMED UNNI:.

aku tau mak aku tak baca blog nih. tp aku nak wish jugak!tadi aku dah wish...pastu dia kata tima kasih...tak lama lagi awak pun nak jd ibu, merasa la awak camana susah payah jadi mak nih...


huhu...tersentuh i. lam pale otak aku mang hari2 dok pk dah bersedia ke aku jd mak. org kata bila dah jadi mak, pandai2 sendiri la nak bentuk anak camana kan.

jasa ibu mmg sampai mati tak dapat kita balas kan. last week aku dengar kat radio lagu aishah, syurga di telapak kaki ibu,....tiba2 aku nangis.

Syurga di Telapak Kaki Ibu
Album :
Munsyid : Aishah
http://liriknasyid.com


Duhai apakah gerangan budi balasan
Bagi insan melahirkan, membesarkan

Bercucuran airmata bila mengenangkan
Betapakah besar budi ibunda berikan
Siang malam menderita
Hingga entah bila
Sungguh besar pengorbanan
Ibunda berikan

Tiada bahagia jika tiada
Doa puja restu
Syurga itu telapak kaki ibu


sedih la plak.tetiba leh syahdu..:P


aku pon bakal jd mak nih...aku harap2, aku kuat dan setabah mak. terima kasih mak. tak terbalas budi mak.


SAYANG MAK!!



0 comments: