Wednesday, May 13, 2009

13 may

13 may 1969. aku kat syurga lagi masa ni. mungkin tengah enak menikmati buah anggur..:)

saje je aku wat entry hari ni tanpa ada apa2 tujuan. takde cite pon. nak ilangkan boring dan sempena nak sambut 13 may yg ke 40. kui2. macam la aku ada kene mengene dalam ini peristiwa.

nak mengarut2 hari ni takde mood la. penat semalam tak abes lagi ni.


tgk la sok lusa tulat ke. kalu dpt ilham. mungkin aku akan type cerpen lam nih.

haha.menanah la korg nak baca!!

oh ye. td kat GE, aku nampak emelda, bakal isteri si adlin yg over itu. emelda no problem. bakal laki dia tu. over lebey.macam dia sorg je lam malaya ni nak kawen. abes satu malaya kompang.


takde kene mengena. again. gosip murahan sbb aku takde cite. ^_^


lalallalalallaa~~~~~~~~

c ya when i c ya.

2 comments:

gusnita said...

Non, emelda tu comey gilor kan kat luar, kiranya cam natural beauty gitew

enonz said...

cam pelik je eva panggil owg enon. hahahha. emelda mang comey..cam owg. ^_^