Friday, March 6, 2009

SELAMAT MENYAMBUT MAULID al-NABI


semahat2...huhu...pagi2 lagi dah updet kan. mandi tak apa tak..bekpes pon blom. baru rendam beehun,nak wat beehun goreng..semalam kempunan aku nak makan masa training satu hr. ah soh2 ni la makan tak ingat org blakang...sampai turn aku tinggal separuh jek. adei la... (kalau en azwan baca ni jgk, ucapan ni aku tujukan kat ko ya) sbb ko jgk le yg memenuhkan pinggan ko sampai aku makan skettttt naa! heeee....
sorry. lari tajuk sket. =D
ni nak wat ucapan selamat menyambut maulid nabi hr senin ni. sila la selawat byk2 ye. tambah pahala sket. asek anyam dosa jek hari2. haha. cakap kat diri sendiri gak nih!
pehtu, jemput la masak kat umah memasing n makan sendiri ye. kui2. kalu nak ajak aku makan umah korg bleh je. bkn aku nak pun, baby nak...:P
eh, bkn macita nak wat makan2 ke sok?? jadik ke macita??nyum2....makan free gue suke nih. kalu nak, gue bleh bawak tembikai sejibik. as usual....huhu kalu nak lebih2 pun bleh gak.bleh gue prepare apa yg patut..si wadiah tu kata nak wat puding roti...sila ingatkan dia eh. kalu jadi la. haha.
ok le. aku nak g menggoreng beehun nih. lapau lak. banyak agenda hari nih..kena balik cepat. hari jemaat ni hari jem the nation sedunia...harus la aku takmo terperangkap lam jem itu. tak larat nak bertapa lama2 lam kete.
chiow!
have a nice day yep!

1 comments:

Unknown said...

Semoga kita mendapatkan syafaat nya di yaumil hisab ya...
Amiin..
salam kenal dari saya di Indonesia