Tuesday, February 3, 2009

..aku yang mengada (sedor diri)

..haha. aku mang sedor diri. tp kengkadang tebiat takleh nak dikawal. time pembawakan ni lagi bertambah ngada lak. malam td pale aku pusing. sakit pale sume siap. mana taknya, tak amik dinner. nasik takleh nak telan. laki aku soh makan. aku takmo. pak mentua aku lagi la. seminit 10kali soh aku g dapur makan nasik..aku tgk nasik pon dah nak sampai anak tekak dah.mcm nak terkeluar je. last2 aku paksa laki aku g beli biskut kat minimart 24hours ngan milo panas. kul 11malam mendera laki. hehe. nasib dia sabar. byk cekadak aku nih. atau lebih tepat lagi, mengada. hehe

tp telan biskut cicah air milo mana la nak kenyangkan. aku paksa dia g wat telur separuh masak 2 bijik. pastu air panas suam satu teko letak lam bilik. if mlm2 aku haus, malas nak g dapur amik...bak kata fara fauzana kan...layyyaaannnnnnnnnn....hehehe. ni anak sapa lam perut ni? anak dia jugak kan? jgn ingat senang2 eh nak melarikan diri. hehe.bleh kan berkira camtuh?huhu

mlm td sebelum tdo aku dh cakap ngan laki aku nak makan meehun sup sebagai bekpes. demand ok. hehe. pg td, sesudah subuh aku dah paksa dia mandi cepat2. kul 8 kuar...skali kedai tu lom bersiap sedia nak meniaga. baru nak bawak kuar barang niaga.terhegeh2..laki aku kata tunggu jap...abih dah setengah jam pon lom settle2 hangin plak aku. very the slow motion. last2 g mkn kat tpt lain...puas ati aku! sebelum balik tapau rojak mamak lak. hehe. sedap seh rojak sini...bleh pilih apa nak...ada fish cake..ada kentang...mcm yongtaufoo punya bahan2..sedap gila. balik je aku makan rojak lg...pastu, al- tdo..hehe..kekenyangan tak hengat...ni td baru bangun. semayang jap, pastu online lak. dr hr aku dtg aku tak ingat apa sumbangan aku kat umah ni selain makan dan tdo. hehe. pemalas.pemalas. anak sapa la nih??? :P

ni kang dia balik keje katanya nak bawak aku g tgk wayang...huhu...menariks...kalu dia mungkir janji, aku tdo luar mlm ni. hehe. bleh?

ok la..penat dah aku taip. nak g jengok facebook n baca emel yang dah ada lebih 400 lam inbox aku. haihhhhhhh...baca emel pon malas. apa je yg aku rajin?????


:P

2 comments:

WaNz said...

aku tau apa yg ko rajin...

TIDDOOOOOOO!!!!!!!

enonz said...

GOOD GIRL!!! NAH GULA2 SATU. NANTI BALIK AKU KASIK LEMPENG!huahuahua