Wednesday, September 3, 2008

..SELAMAT BERPUASA

..bila aku updet ni maknanya aku masuk opis le skejap..ni pon takleh nak type byk2 sbb clerk sini pendengki ngan aku. hahaha. tak pasal je carik dosa ngan org...minah tu lek je wat keje, aku pitenah dia. hahaha. kurang dah pahala posa...!

aku ni dah 3 minggu tak jumpa laki tau. sgt sedih oooo...hengatkan kental...sekalik punah..tiap malam nangis. kui2. bodo punya org!

ok la aku nak wish posa jek nih. aku dah 3 hr posa. korg bp hr dah? haha macam la dah seminggu posa...hehe..tp kan owg pompuankan kengkadang takleh posa di awal ramadhan....kan? so tak salah le aku tanya..haha nak jgk nih!

so...korg. selamat berpuasa ye...hari raya sok jemput la datang umah. aku bg ketupat kecik sorg satu. laki aku kata nak wat ketupat, bubuh duit lam tu. so nasib la sapa dpt 2 hengget ke..5 posen ke..pasal dia nak campur2...kata dia la. rajin nau nak menganyam. aku tukang baraikan bleh la....huhu.


oraito. gotta go.

ada kesempatan gue hupdet lagik yep.....chiow!

0 comments: