Thursday, May 29, 2008

..kenduri tawen GHAN & ASHRUL part I


part I ni aku bubuh gamba je dulu. cite kemudian. maleh nak mengarang2 nih...

bergamba bersama perantin.

perantin yg ceria, rock kapak dan selamba dolah.


tolong ingatkan aku jgn wat aksi camni time aku kawen nantik. mampus aku kena sekeh ngan kakak ipars penselku. hahahahahaha anyways, cool la ghan! x de ghopa perantin langsung!

tak sure pesal pale aku teleng. sume gamba camtu. wth??

perantin tgh disolek. tak penting. sila peratikan owg belakang ye. tima kasih.

mmg over org belakang itu. anak sapaaaa la tuh.


gamba beramei2 selepas perantin disolek..cun cun...pandei pak andam itu...lupa nak soh solekkan minah baju putih bunga kuning tu..haha.kalu tak konpem lebeh hangat drpd biasa..^_^

time ni tgh borak. ngutuk nenie secara terangan2. bila dia angkat kamera jek otomatik sume posing. dah abes, sambung ngutuk baliks...ha ha alert ok.alert. :)


ni time bosan2 tunggu perantin posing kat pelamin tak abes2. penat tunggu. tunggu nak makan 2nd time. heh heh

posing je le keje. takde keje lain. ni je la mukanye. takde muka lain. huhu


sengaja aku bubuh senget gamba ini utk menjarakkan perbezaan size dan ketinggian dgn itu perempuan. sangat besar ok itu org. aku rs cam kerdil sungguh. terhena rasanya.



aku sama sebuk beratur ambik makanan. konon nak wat 2nd round tp nenie tak bg. hmmph. mcm kenduri dia lak. hahaha. tp aku mang x nak makan pon..kenyang gila mkn mula2. ni minum air je le..... kononnnnn

aku temankan lina + zuly makan. sambil aku makan dadih. hahahahhahaha.makan jugak...haihhh..patut la bertan2 itu org!!!hish!

adegan memeluk ex-housemate + ex-coursemate...mcm nak wat adegan sayu, tp perantin tak bp nak sayu...cam suka je berpisah ngan nenie. hahahaha. apakah?

aku pon sama sebuk gak nak wat adegan peluk2 nihh....padahal bukan suka nau ngan dak ghan tuh. hehheh

gamba terakhir sebelum memasing memblahkan diri. aku rasa si lina tu kalu leh angkat nenie tu dah ditimang2 cam anak sendiri. pastu wat2 hempas ke lantai. pastu sepak masuk pintu....GOLLLLL!!!!!hahahahhahahahahahahhaha

nanti gue sambung gamba lagik. penat le dok upload dr td sampai tertido2.

to be continue aaaaaaaaaa....

2 comments:

Diana Ishak said...

nenie pakai baju kurung ye???

lagi satu, siapa yg tinggi tu?
mcm penah jumpa la.

enonz said...

ye. nenie la tu. ayu sehhh...hahahhaha

yg tinggi tu si lina panjang la..bdk FK unimas dulu...ingat sik?