Tuesday, May 13, 2008

..acara beli lampu dan beli brg letrik (gamba khas utk pn macita. sila la cilok utk ditepekkan kat blog ko. sekeping 5 posen..!)keh keh

gila panjang tajuk entry aku kan...^_^

last saturday aku g teman mereka2 ini, macita+own, n kak nen g beli lampu n brg letrik sempena perpindahan mereka ke villa pavillion nanti. aku tukang nyemaks sahaja. tp lam pd nyemaks2 pon ada guna ok. kedai lampu yg juga milik member aku, pizah, yg aku kenal semasa darjah satu smpai la ni (huh. lama gila gue kenal ini worg) DAN dgn kewujudan aku disitu, maka mereka2 ini dpt diskaun harga lampu yg sangat la murahnya. nak2 bila aku duduk kat sebelah pizah semasa dia tgh wat billing...dan2 tu gak dak pizah kasik turun harga lagik. pasal aku dok perati jek dia tulis sebijik2...agaknya dia gabra ke aku dok perati..? heh heh. mcm bagus jek aku nih....harga yg ditulis tu sbenarnya dah diskaun tuh, ntah napa bleh turun lg seratus eh cheq? huhu...sungguh berbaloi lu blanja gue mkn roti kat old town. hahaha

tu baru cheq kautim harga. lom tengok nenie lagik. gila2 punya harga dia soh turun. selagi tak dpt, tak kuar kedai. lalalalalalala.. aje gile le!! aku pon tumpang pening ngan tokeh kedai bila requestnya memacam....takpe le. asal bahagia kak eh. ayat perangkap nenie: kasi la saya diskaun lagi...yg td tu berdua....saya ni sorg...nak byr sorg2....sakit tuuuuuuuuu...

atas alasan itu la makanya dia memperolehi diskaun melampau. haihhh...korg lenkali nak beli brg pa pe, kena heret ini org.gila pandai kautim harga...bleh sampai nangis tokeh kedai. ha ha


dah le. enough said. dgn ini gue ngan berbesau hati dan mata, menepekkan gamba lam ni utk dikebas oleh macita. p tepek kat blog hang nun. sila bayau royalti eh. tak reti2 lagik??? huhu

muka puas hati dapat diskaun...huhu

own dok pk duit yg nak melayang..hehehe...carik ilham ke tgk lampu tu bang? kui2..

nenie tgh berdiskusi sambil memegang plan umahnya....heh...chaiyok!chaiyok!!

kat kedai letrik lak... budak lina tu dok pening nak kasik diskaun berapa sambil ditensenkan lagi oleh nenie. aku pemerhati. takde sumbangan pa pe lam ini cerita...:P


cheq tgh nak mintak diskaun lagi tu...lagi dan lagi dan lagi...haihh...nenie kat blakang tu tunggu turn utk mendiskaunkan harga dapur dan aircond secara melampau. bleh botak dak lina ni lelama...

0 comments: