Wednesday, April 30, 2008

..tired.

hari ni aku penat. satu hr kesibukan. dr pg kul 9 sampai le kul 8mlm br sampai umah. tp dlm pd penat2 pon ati tu sebok gak nak online, nak update. hr2 aku nak update. hari2 aku bkk new entry, tp hr2 jugak kepala hotak aku blank. apa nak jdk ngan kepala hotak aku nih.

esok dah cuti umum. kejap je dah nak 1hb kan. tinggal 3 bln jek lg. satu bende aku tak prepare. taktau nak start mn dulu. bkn ada kakak2 nak direfer...sume men wat sendiri. pepandai le berdikari kan....kalau tak termampu, harapkan pertolongan kengkawan je la..kalau2 la ada yg sudi menolong.... ^_^

bln 5 ni nanti sebok jugak le every week ada jemputan kawen.. hr sabtu ni ada seketul. kat sg besar. rs cam malas nau nak g sn..nak drive tu rs tak tercapai kete ku....kot2 ada org nak tumpangkan aku pon ok gak nih. kat sapa la nak aku wat muka seposen mengharapkan simpati. kalau tak laku seposen, aku up kan lg seposen. hehehe. think. think. think. hmmmm bdk2 ni sume dah berlaki.dah beranak. kang aku lak sebok2 nak tumpang. haihh..takke mengganggu ketenteraman awam? sapa ada helicopter? meh pinjamkan kat aku sat...malas nau nak drive ni wehhhhhhhhh


masuk blog dak wan nun tgk entry laksa tu teringin lak gue nak mkn laksa...hengat nak wat le sok pg....aku kalau wat laksa penang ni satu hr tak makan nasik takpe...kang kejap2 g dapur ceduk kuah. selagi tak habes, selagi tu tak tenang jiwa aku. haihh..lapar la plak ni hahh....aku lom dinner lagik nih. cam malas nak g dapur makan. dok lepak guling2 atas katil ni lagi syok dr nak bangun ke dapur nunnnn.....haihhhh..pemalas!!! pe nak jadik nihh!!!aku ni kengkadang bkn takat nak makan je malas, kengkadang nak g toilet yg tak seberapa langkah dr bilik aku ni pon malas. sanggup tdo je sampai sok pagi baru g toilet. hahahaha. bleh? tahap kemalasan melampau. kalu aku kena batu karang, korg takyah la pelik eh. heh heh

ok la. aku nak melelapkan mata sebentar. sgt kepenatan mengharung jam, memaki org yg bongok nau bwk kete, nak masuk jln org tak bg signal, dan nak kuar parking tak agak2 men redah cam jln tu tuknenek dorg ada share. kalu badan aku besar cam kingkong, harus aku kuar kete dan maki hamun mereka2 itu dan2 tu gak, siap aku kasik present pelempang free of charge. kalu bleh pastu biau dorg kasik aku duit di atas kesilapan bodo mereka itu. bleh ke wat camtu? hahahahahaha. kalau bleh mang aku kayo la. takyah keje. bkn sikit org yg wat kesalahan bangang sebegitu. heh :P

aku rasa idea mengarut aku dah come back nih. tp tak tally lak ngan kudrat aku nih hah... maka ngan ini wajib la aku merehatkan diri dahulu. sok2 kalu aku takde wat mende, akan aku hupdet lagi. mungkin ngan gambo2 laksa yg sedap dimakan, dan wajib korg tengok sambil merembeskan airliur. nak? wat sendiri la. umah memasing ada dapur kan? :D



ok la. selamat bercuti !!have a nice holiday yar!

1 comments:

WaNz said...

mana laksa aku? lapar nih!!!! hehehehehe