Thursday, April 3, 2008

..reveal the truth

harlo everibodi. ehem. aku ada utang cite ngan sapa2 tak lagi nih? heh..cheq. later we meet n talk2 k...byk bende nak bercerita. kak nen..when u free2 we go minum2 ok kakak :)

utk yg lain2. aku nak bgtau kalau takde aral melintang aku bakal berkahwen bln 8 ni. date belum la ditentukan lagi. sbb asek la dipinda2. kemungkinan awal bln 8. bila dah konpem date nanti aku kasik tau ok. ni aku kasik tau 4 bln awal ni jgn tak datang lak nanti. aku sekeh pale sekor2. penat aku wat suspender lam nih. hahahahha

doakan utk aku ok kengkawan.. :)

7 comments:

Anonymous said...

[yehaaaaa.. congratttzoooo!!!]
udah ku jangka... bleh.. nanti gue free kita pi minum2..

weiii jgn amik date 16hb -2 sept.. aku konpem xdak masa tuh.. ampunnn!! nih gue bgtao awal2 nih..

.cheq. said...

hek elleh akak ni.. selalu potong cite ah.. asyik xde je.. ntah nak gi mana lagi la tu.. oh, nak gi aussie ye..? ermm.. pegi la.. biarlah saya je ngan yg lain bertungkus lumus menjayakan majlis enon..

tp bukan akak ke yg jd pengapit ni non??? camne ni????

WaNz said...

hehee.. a 'ah ler... 50% nenie takde dalam bulan ogos tuh.. abis camner?? Cheq, aku pun bleh join ko bertungkus lumus memerah keringat nak wat persediaan hari bahagia kawan kita nih.. hehehe.. aku happy untuk ko Enon... u know already kan? hehehe

tapi bak kata Hele, komuniti single nih dah nak pupus dah... takde geng ler aku pas nih.. tnggal aku ngan Nenie jerk.. hahaha

enonz said...

kenapa aku kena consider date nenie nih? hahahahhaha nenie org penting ke dlm ini cerita? :P

jgn marah kakkkkk...sila booking date 1hb dan 2hb ye.time kasih

Diana Ishak said...

what a breaking news la babe!!!
aku konfem la dijemputkan bagi menghingar-bingarkan majlis ko, tul tak?

kita semua pakai kaler yang sama nak?

eh, aku lak lelebih.

enonz said...

cheq: aku guling2 nak soh nenie jd pengapit aku. haha. tak pon flower girl la...bleh kak?? ni tekert bonga2 dah ada nih...bila lagik?? hehehe

wan:i know everybody is happy for me. korg kan kawan2 aku yang paling TERBEST lam dunia! kalau korg tak happy utk aku, aku bakau je opis korg..pedulik! haha

diana: ko mang konpem la dijemput. jgn tak menghadirkan diri lak. nak pakai kaler sama ngan konsep mejlis pon bleh..dialu2kan.

Anonymous said...

haha.. terbaik la date tuh.. gue sokaaa!!!

diana... tema gue 'hari sukan skolahh' hehe.. pakai tracksuit jek. aku pasukan biruuu..