Tuesday, March 11, 2008

..yearrgghhhhhh!!

jom hogah2!!
keje cam aku ni, bkn takat weekends jek bleh hogah2.weekdays pon bleh hogah2 gak. haha. bila kala aku lupa diri seketika maka ini la hasilnya. kasik tengok gambau dulu. muka2 org separuh hati nak keje. ha ha
nenie bwk bekal buah epal..ha ha sila lihat rambutnya. rambut baru tu...manissss jeeee...hehehe anak sapa la nihhhhhhh :P



cobaan menayang jam baru dan gelang baru. heh heh


jam ngan epal. sapa lebih manis? hahahaha (saje nak menunjuk jam baru gue...:))

ada unsur2 pendengki disini. nenie telah engrave diatas kek itu AINI COMOT. huh. ade aku kesah? ;P
(gambau sengaja diblurkan. tunggu kak eh. hari pembalasan. what goes around comes around. remember yar!)

nenie sempat beli perfume. hugo elegance. (no 2 dari kiri) elegance le sgt....hahahhahaha ** pembetulan. bukan hugo elegance. hugo energize..betul ke heja ni kak? belasahhhhhh :P

perjumpaan dirancang oleh cik nenie. dia sudah sgt boring nak masuk keje pd hr ini. maka sejak semalam lagik rancangan utk mencekik di klcc telah diatur ngan rapi. disusuli ngan msg reminder kul 3pagi. ha ha. sorg peserta tidak dpt menghadirkan diri kerana kerja (sori ye cik wan. terpaksa meneruskan rancangan tanpa kehadiran ko...)
tempat mencekik adalah di little penang. sedap? er..bleh laaaaa...lepas acara makan2 kitorg gerak gempur ke parkson. pn macita mau membeli kasut dan beg. aku pong! huhu. aku sama sebok je. or beli kasut aku nak gak. org beli beg pon aku nak. sume aku nak. tapi kepala agung aku tak kira lagik. takut larik budgeto. makanya kupendamkan hasrat dihati. cheq dpt kasut. er...apa ke brand nye kasut ko tu macita? kelupaan la plakkkk.. tp cantik le. well.. kalu taste aku n macita mang leh masyuk. we got same taste bud. eheh.
selepas acara membeli, tetiba jek aku teringin nak makan kek. maka kitorg pon harung le bjln ke secret recipe. tetiba je kan teringin...
pas mkn kek, nenie pula rasa nak membeli perfume. ayat kesian: weii korg perfume aku da abes..... abes tu? da abes da la....tenyeh la minyak senyonyong lak...tak leh ke? hehehhe macita tu da le masuk keje lambat. sbb kenangkan kengkawan maka di extendkan juga masa breaknya. haih. betapa besarnya pengorbanan kengkawan. hahahhaha (padahalnya maleh nak masuk keje. kui2) survey2. masuk isetan. maka sudah la terbekenan kat hugo elegance.. aku budget nenie pakai perfume ni 3 bln je. sbb dia pakai perfume mcm pakai spray badan. (ye ke kak? ke pitenah nih? haha) kejap je abes. lg 3 bulan sok tengok le dia wat muka kesian lagik...korg...perfume aku da abes....time tu aku kasik minyak tanah jek kat dia. satu tin! pandai2 le sukat kak eh.. ha ha
k la. aku sebenarnya keboringan nih. balik keje td terus jek online..nak mengaktifkan diri memblogging balik. rasa cam da ilang jek idea bernas aku setelah sekian lama menyepi. hui..mcm la artis kan. keh keh..
till next time. chiow!

7 comments:

WaNz said...

satu jer aku tak puas ati.. camner ler korang bleh suka2 taknak keja , suka2 nak keja?? eeeeee.... lagi tak puas ati sebab aku takde dalam citer nih... haaiiiyyaakkk!!!

Anonymous said...

hahaha.. aku suka sgt entry ni sbb aku ada dlm ini cite.. tp x bp sharp la gambo gelang i tu.. hahaha.. kasut aku?? LEWRE.. comey kan? tp komen toyan bila nengok sandal tu "engkau mengandung lagi ke??".. tensen x?

WaNz said...

tak kira... aku tak suka! tak suka! tak suka!

hahahahahahahah

Diana Ishak said...

bila kala lak dak cheq ni dah baik kitchen pok??

Anonymous said...

diamlah green apple.. huhu.. i'm back in the game.. antara keja2 yg aku capai bila masuk opis.. gi blog.. dan apa ntah kejadahnya blog ko la antara terawal aku gi di.. huhu.. pastu enon..

di, adik ko nak lead vocal pompuan x? suara aku ni dah lama x dilontarkan.. hahahahahaha..

WaNz said...

ok la tu Di.. kalu amik Cheq jadi female vocalist, dia datang package... Cheq ft. Husna & Hanna... hehehe...

Cheq, blog aku ko tak pi erk?? mmmm... anyway, thank god ko dah baik from penyakit ayam tuh....

enonz said...

cheq: oh ya la..lewre. kelopaan lak. aku hengat2 cam nak grab itu kasut timberland la...the very the nice ok!

wan: ada aku kesah ko tak suka? hehehhehehe

di:bek ko pertimbangkan pengambilan lead vocal grup adik ko. kang ke laut sume2 kang! hehe heh