Tuesday, March 4, 2008

..harlooo!!

waaaaaa...lama gila tak mengarut2 nih. haha. meh aku nak wat announcement. and countdown skalik. heh. aku mang sejak dulu over tak hengat kan.. so pengumuman yg aku nak wat ni semata2 mau kasik tau korg2 sume, bulan ni bulan 3 kan..jadiknya, kepada sesapa yg tak tau tu, sila hengat bahawasanya besday gue jatuh pada 28 march ini bersamaan ngan hari jumaat. hehehhe. tu je announcement gue.

jadik, sila la wat persiapan apa yg patut utk selebret besday gue ini. sekian tima kasih. GotSmiley for FREE! Click Here

-----
-----
-----
-----







cukup mendebarkan tak? hehehhehehhe ada rasa nak baling gue ngan kusi meja tak? :P

ni announcement memain jek....yg sebenarnya,

----
----
----
----






kalau jadik la....kalau takde aral melintang,.. tahun ni aku nak tukar title.

heheh pehe dok? doakan ye kengkawannnnn.... :) aminnnnnnnnnnnnnn

8 comments:

Anonymous said...

kali ni aku nak masuk menyemak...
biaser aku tompang bacer jer...
yey yey enon nak kawen... yey yey...

shasha said...

kak..nak kawin dah ke??

enonz said...

azraya??? wei mana terbitnye ko nihhhh??????

enonz said...

sha, napanya...hehehhe

planning only maaa...lek2... :)

Ceera said...

wooooooooooooo..nak kawin dah ke??? takleh jadik nie, eheh

enonz said...

ceera, kalau ada jodoh...insyaAllah.. :)

WaNz said...

aku nak jadi wedding planner bleh ker? tak mahal, kengkawan nyer pasal kira cincai ler... RM 50 ribu dah ler untuk majlis 3 hari 3 malam... hahahahahahahahahaa

enonz said...

melampaui batas betul budak nih. nak kena sepuk nih. meh sini ko!!!