Thursday, January 17, 2008

..PELIKs

dr ptg td, dbawak ke malam, aku dok pk psl budak yang aku jumpa td.

aku bukan pk apa. aku pelik. budak ni bakal jadik customer aku,..so td jumpa la kat kedai makan...ngan member dia yg mmg dh jd customer aku selama 3 tahun..

sesambil cite2 aku pon order la air, bdk tu ngan customer aku ni order ABC.

sekejap je la perjumpaannya sbb customer aku ni dh watkan presentation utk aku, so aku dtg tambah sket2 cite dan kemudian, sila turunkan tandatangan anda disini ya....kata saya. ha ha

mula2 tu borak2 ok lagi. aku biasa la,wat lawak tak kelaka kan...bdk2 dua ni gelak tak sudah plak. aku rasa takde le kelaka sgt cite aku. hahahaha mungkin dorg saje nak ambik ati aku (btw, bdk ni ingat aku sebaya dia...huahuahua..!! bila aku cakap umo aku, dia siap berkerut2 lagik, biar betul kakk?? huh...ingat akak ngan saya sebaya. ceh!! dah berakak2 ngan aku baiiiikkk punya, bleh ingat aku sebaya lak ngan dia? apa kess?? ha ha) ..so my respons, as usual....biasakkk laaa...i ever green....!! heh..tu pon dorg gelak beriya2. apa kelaka beno ke aku sebut itu??? tak sesuaiiiiiii

ok. apa yg aku cuba nak ketengahkan disini ialah, sementara aku tgh borak2 itu, bdk ini kan bleh g angkat 2 mangkuk ABC yang telah dimakan oleh dia dn cust aku itu,,...dan dibawa ke tuan punya kedai dan terus membayar. bygkan cam aku dtg umah dia, takpon dia dtg umah aku, pas minum terus angkat cawan g dapur.

er...apakah??

aku cam....wat muka sangat-sangat-sangat pelik.

aku tanya cust aku tu, eh kat sini lps makan kena angkat pinggan g dapur kedai ke??

hahahhahahhahahahahahaha gila inesen soalan aku kan.

cust aku cam gelak2, pastu sengih2...tak la kakkk...ntah la. saya pon tak paham. dia mang camtu. pelik sikit.

hmmmmmmmm...aku dah jumpa ramai org pelik. tp yang ini mmg EXTRAEXTRAEXTRA peliks of all the peliks..!!

nak gelak tak sampai hati kan. muka bdk itu sangat jujur, tulus dan luhur...berbeza ngan aku yang sangat brutalisme dan tak berapa nak tulus murni ini. aku ckp ngan bdk tu, awak...lenkali tak payah bayar. biasa first time akak jumpa customer, akak yg bayar.... er, ye ke? he he (ayat yg boleh diragui disini) :P

pastu dia kata, takpe kak....akak dtg sini susah2 jumpa saya, jam2 lagik...ni pon saya belanja air je. td tanya akak nak makan apa, taknak. jd saya belanja air je la.

heh....aku pon terus la angkat tangan doa (sambil mengadap kiblat. keh keh. siyes aku wat aksi ni) aminnn...murahh la rezeki awak.. :)

tapikan, sampai skang aku masih terbaygkan muka bdk tu. masih pelik. kenapa dan mengapa dia perlu mengangkat mangkuk ABC itu dan di hantar ke dapur kedai? gila pelik itu org.

bakal customer lak tuh. huhu...macam ni punya org pun ada ka..??

2 comments:

Ceera said...

memang ada orang rupe gitu kot, dia dah terbiasa kot. Dari asrama peel gitu, sampai la skang... bagus apa...

omputih pun, pas makan angkut sendiri... kat mcd la...

enonz said...

huhu, atleast omputih makan mcd tak bwk sampahsarap tu ke dapur...:P

erk..sebut2 mcd nih...isk...teringin la plakkkkkkkkk