Wednesday, January 23, 2008

...harlooo..! GUD morning every living creatures in da werl!!! bangun la weiii!!!!!

(kalu korg baca ni masa tghari ke malam ke, pandai2 la tuka eh. ha ha)

semangat!semangat!!! aku nak g jog nihhhhhhh...sempat lagik post entry.. ha ha mlm td tdo cepat gile. kul 10 dah sadakallahulazimmmmmm....:P

jadiknya dgn semangat dayak yang berkobar2 ini, aku bangun awal2 pagi, dan aku terus ON laptop sayang aku nih..sayangggggg la sangat!!tet!

ok. hr ni nak g jog kat taman klcc....huhu..best oo jog sini, leh tgk mat saleh ensem2. haha

tu pon kalau mak aku tak tuka plan la. ke nak g lake garden? ke nak g ttwangsa? ke nak g dkt2 umah aku ni jek...huh..kalau dekat2 umah ni bek aku dok umah. tak bekembang tgk muka org2 ampang nih. ha ha gila eksen!!

worait. i gtg... will snap some mat saleh's pictures to put in here.. kui2..gatalllsssss!!

..
..



p/s: azam aku tahun ni. pls loose some weight !! tu yg semangat dayak tuh..dayak pon tak semangat cam aku. ha ha

4 comments:

Ceera said...

wahhhhhhhhhh... semangat... bila hantu jog nak masuk dalam badan aku ntah...

enonz said...

alahai...ko tak yah jog la ceera. dah slim melim tuhhhhhh...

tp kalu nak keep fit bleh la...

WaNz said...

soalan aku satu jerk....
berjaya ker tak pegi JOGGING tuh?? hehehehe

enonz said...

BERJAYA LA BAI.....

huhu...tunggu la saja hasilnya.. :P