Monday, December 3, 2007

..mala oh mala

aku ada seorg kawan. namanya mala. dia sangat kelaka. kelaka gile. kelaka tahap dewa. kelaka tahap gaban. kejadian berlaku pada hari sabtu lepas. di waktu malam. di waktu bln mengambang. kah kah kah cam suspen jek cite aku nih.

cut the story short. mala msg aku selepas aku kaborkan kat dia yang aku tgh tensen pasal line asterok aku yang terok. pastu line maxis aku pon cam hampeh sbb dia kol aku tak dapat2. alih2 aku dpt msg 2 missed call. hangin satu badan!

aku: woi mal! ko kol aku ek tadik? apa cer???line maxis umah aku ni hampeh la..ada 2 bar je nihhh...


mala: ko patahkan tiang maxis kt ampang tu. tak ar. aku boring td. ingat nak g lepak2 umah ko bwk ami. sya tgh tdo. tp tak jd la dansa dh nak stat.


aku: aku hengat mangkuk astro ni pon aku nak hancurkan. x dpt tgk astro dh nih. services not available. korok!


mala: eh pehal ni? meh la dtg umah aku skang. makan spegeti.


aku: takpe le mal. biau le aku bwk diri. aku kiciwa. uhuk..uhuk..kah kah kah ok aku dh gila. tolong saya bang brahimm... ;)


mala: meh la datang. aku siyes nih. jum aaa. laki aku bkn ada. mak aku tak kesahnye....



pehtu mala tak puas ati ngan aku sbb aku wat bodo agak lama. hehehe dia kol aku. ajak jugak2 la p umah dia. tgk sehati berdansa tu. aku bkn apa.kalau cite tu la yg nak soh aku redah malam2 ni p umah dia. sorry la ya. aku tak tgk cite menari2 tuh. aku bkn tak minat peserta2 dia. aku tak minat pengacara dia. yang pompuan tuh...hahahahah kalau aku tak suka orgnye, ko wat la program best camana pon aku tetap tak tengok. kem salam kat my mom chicken rice! kui2 nasik ayam mak aku lagi lazat!


mala ended the conversation sbb anaknye dok kacau.



mala: aku borak, dia main kete dia kat rambut aku, raba sna cni, mekak kat tinga aku..skali aku lesing, jd batu lesung baru tau..pekata ko jaga anak aku seminggu?.. leh?



aku: haaaa? apa? haaaa?? tut tut tut tut....nombor yg anda dail tiada dlm perkhidmatan. time kasih. wakakakkakakakaka


mala: jaga ko. aku dtg umah ko skang jgk! aku bakar umah ko.. da la..zzZZzz..tgkkan tv tok aku. jagakan anak aku skali. zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzz..BYE.


dan dia pon ngantor MMS ni kat aku. kan soh aku tengokkan anak dia... (!!??!??) asal boleh je pompuan ni kan.

nursyafika dan syahmi raziq. comey cam mak dia gak. eh mak dia x comey, mak dia sgt2 gorgeous! haha

aku: i tlong tgk je ye. jatuh anak u nanti i kejut. koser aku nak tolong angkat. huahuahua

mala: zzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzz...

aku? speechless. ada ka anto MMS soh aku tgkkan anak2 dia...?? sewel tol pompuan nih! kawan2 aku sume sewel. ngan aku2 skali...!!tp dulu aku baik. tak camni. dorg ni yang rosakkan pemikiran aku..!!kui2

p/s: credit to cik wan sbb nganto balik mms ni kat aku. bodo je aku takleh nak transfer lam pc aku...camana ko leh wat aaa?? --- er, wan, nak aku bold dan large font kan nama ko tak? heheheh

4 comments:

WaNz said...

hehehe...takkan bold & large font jerk? kena letak gambar sekali ler... hehehehe...

phone ko ada masalah kot.. takpun dia takleh link ngan apa2 yg bkaitan ngan mala.. hahahaha... aku takat save pastu transfer balik masuk PC jerk... so kalu nak balas jasa, kita makan kat Chili's cukup dah... kah! kah! kah!

peej said...

huhuhuhuhuhu...mmg kelakar..mmg akan pengsan kalau dapat kawan2 mcm tuh..tp best apa..menceriakan hari anda..ngeh

enonz said...

ceria? sakit jiwa ada la.

tu blom aku cite dia kol aku, eh non..ko bla bla bla..
tak smpai 2 menet.
eh non, ok la, aku nak g berak la. sakit perut. nanti aku kol ko balik.

sampai sudah. hari pon malam tunggu dia kol balik.

knp la aku kenal ko mala?adeiiiii

enonz said...

apa wan? chilis???

jumpa aku next year eh.
aku bz la sampai ujung bln nih

hahaha