Friday, December 7, 2007

..bosan gila!!

adoi..kan tadi aku kata nak tgk tv kan? skang aku dh ngadap pc balik. sbbnye parents aku sangat asyek masyuk nonton rancangan dikir barat di TV1. gile tensen aku hadap sama rancangan itu. last2 aku masuk bilik balik. apa mau bikin? blogging le. mcm doogie howser lak aku nih. haha ingat tak cite ni dulu?kat last2 setiap episode cite, dia ngadap komputer dan menulis apa xtvt yang dibuat sehari. aku rasa dia la org pertama yang start menulis catatan kat komputer. skang dh advance sket, catatan kita dipamerkan di blog utk bacaan umum. aku lupa lak nama dia apa. skang dia ada blakon lagi. kalu tak silap aku cite sitkom, how i met my wife? kot? dia jadi sorg lelaki yang macho yang asek pakai suit untuk mengorat pompuan. hahaha kelaka gile! bila aku tgk muka dia skang yg dah akil baligh tu, teringat muka bdk2 dia lam cite doogie howser tu. oh lupa lak. dr situ gak le asal usul nama doogie yg digunapakai oleh kakak antu kuning kita, nenie doogie. huhu konon leh jdk cam mamat tu la...!bleh la kakk...ghopa pon ade gak sket2 tuh. heh

apa eh nak story mory nih. cite banyak. ke nak listkan 7 perkara pelik aku lagik? hmm cam takde mood lak. esok nak wat apa pon tak tau. ingat nak basuh keta. lagi. last tues aku basuh keta pepagi. bangga gila. (sambil di skodeng oleh driver jiran sebelah! huh macam aku tak tau! haha gila perasan aku nih!) sbb dah sebulan tak basuh.. semalam satu hari hujan. aku lak bawak kete bkn reti nak ngelak2 lopak2 nih. mana tak jahanam keta aku. kang mula la sana bunyik sini bunyik. pastu bila tokeh bengkel tu bebel gheti pulak aku nak bengang. padahal salah aku. wakakakkaka. normal la. manusia mana nak ngaku salah sendiri. balik2 jln kat kl ni jugak yg dipersalahkan. sapa soh lobang sana sini? dorg tak tau ke ramai pelumba2 F1 tak bertauliah kat jalanraya kl nih? lenkali wat jalan elok2 sket. baru best aku nak merempit. hahaha

oh lupa lak nak cite. tghari tadi aku g pavillion lagik. hari selasa tu hari aku g jumpa macita..nak pas diary n calender. time lunch. dia ajak la kawan dia skalik si toyan n ainil. mmg gila pale 2 org bdk ini. bleh geng! ye le kalu geng macita tu dh sah2 le sume gile! haha ok. berbalik kepada asal usul camana aku leh g pavillion hari ini. masa lps habes lunch kat subway klcc tuh, si ainil tu sebut la pasal donut j co. macita lak tanya, sedap sangat ke donut tuh?? hmm..sepontan je aku ngan ainil jawab, sedappppp..!! tu la gatal mulut kan. dh si macita tu nak g pavillion gak. paksa aku bwk dia hari ni. pasal hari jumaat kan break lunch nye lama..so sume lupa diri.

td aku g ambik dorg kat tepi isetan tuh. ghopa2nya tambah lagi sorg peserta, aida. pon sama gak pale. cuma dia agak terkawal sket la. yang tak terkawal, aku, cheq, ainil ngan toyan. hahahha gila la!

sampai kat dpn j co lam 120 gtu. barisan dah start panjang...aku ngan ainil beratur dulu. cheq g tgk donut mana yang sdp utk dibeli. hmmphhh..sampai turn kitorgkan, kul 230. gila lama beratur!! tp aku tak beratur la sampai sudah..pasal aku malas. well, as usual la kan. ambik kesempatan pasal aku drive. haha pastu jam lagik. dorg lak sedap je kutuk sana kutuk sini lam keta aku kan. hahaha hambik. dorg beratur aku duduk bersenang lenang. kui2

sampai nak dkt2 turn tu baru aku bangun. dorg ni sume nak beli sorg sedozen. gila betul la. seb baik aku ngan cheq masih boleh kontrol diri. ambik 1/2 dozen je. yang lain sume sedozen. aku tak tau la bila kala nak abesnye. dah la manis sgt2. mmg konpem kencing manis kalau diamalkan selalu!

pas dah dapat plastik memasing sume nak g makan mende lain lak. dorg ni sebenarnya dh time masuk opis. tp sume cam lopa diri. masing2 lapau. takkan kenyang nak kunyah donut sesaje kan? jadiknye singgah la makan kat kfc. sampai kul 3 lebeh. pastu ngan kepoweran italian job aku nih huhu (perasan la sket kete aku cilok2 cam italian job tuh..;p) aku manage antau dorg kat dpn isetan, walaupon jam the nation, kul 340. haaa..gila lambat dorg ni balik keje. haha tu pon sebaik turun dr keta sume nak g semayang dulu. pastu baru nak naik opis. bygkan la kalu pompuan2 ni nak semayangkan. dh ambik masa setengah jam kat situ. kul 4 lebih baru naik opis. kul 530 dh time balik. ayooo sungguh lupa diri mereka ini. hahha aku ingat gomen je yg lupa diri. siap aku tanya cheq, korg ni gelak2 ni takde keje ke? hahahhaha marah gila cheq ngan aku. baik ko tarik balik kata2 ko tu non. kecik ati ktorg tau! kui2...yo laaaa..dh mmg pon takde ghopa org keje..takde kecoh nak kejar dateline sume. salah ke aku tanya? hahaha

aku bawak balik donut tu td. mak aku makan secubit. bapak aku makan setengah dr secubit tuh. aku makan seketul setengah. ada lagi belen 4 bijik lam tuh. sapa nak abeskan aku pon tak tau. tgk la jap2 lagi kalu aku ade mood aku p gigit seketol.

adeii..penat dh aku menaip nih. nak rest jap. nanti aku boring kang aku taip lagik. naseb la kan..kan aku kata nak type byk entry bln nih...biar korg muntahdarah baca. jgn pecahdara lak. kui2..

chiow!

0 comments: