Tuesday, December 11, 2007

..bodo!

aku tau skang kul 2pagi. aku td mang nak tdo. tp mata aku dok terkebil2 je pusing kanan. pusing kiri. tak jugak lelap2. last2 aku ambik keputusan utk mengONLINEkan diri semula. mungkin lepas membaca blog2 org aku leh ngantuk dan tdo.

aku pon onlinekan le YM aku td. biasa aku invisible je psl aku maleh nak ckp ngan org2 yang aku taknak cakap. org2 itu adalah di zaman dahulu kala semasa aku rajin masuk chatroom YM tu..aku add org sana sini, pastu aku tak suka aku delete nama org tu, tp malangnya org yang aku tak suka tu masih tak delete2 nama aku walaupon aku bolayan.

jadiknya. dh lama2 aku pon lopa. td aku online. ye le aku hengat mana la ada org yg online tgh2 malam ni cam aku. dh sah2 sume keje sok nak bangun pepagikan.. jadik aku berani la onlinekan diri. tapi aku tak sangka la plak...

ada seorg lelaki yang gila yang aku dh nyahkan dia dr list aku. tetiba je dia buzz aku. aku pon cam akan2 lupa sapa laki tu. and to my surprise...kat image display dia adalah gamba aku!!!

cis!!! aku mula2 cam konpius. bila lak aku bubuh gamba tuh. pastu aku telek lagi. eh! ni bkn image display aku! tapi image display mamat tu!! haaaa..aku dh cuak nih...aku tanya dia mana dapat gamba tuh? dia takmo jawab. dia kata aku kasik. bodo ke apa aku nak kasik gamba aku kat dia? kenal pon tak?

aku paksa dia cakap jugak mana dia dpt. last2 dia kata kat frenster! cinabeng betul la! terus aku masuk frenster aku yang mcm dah ala2 hidup segan mati tak mau tu..n terus aku delete gamba2 lam tu! bodo betul! camana dia leh masuk frenster aku haaa?? aku bab2 frenster menster ni mang sengal. org invite aku masuk je. tp aku tak menggunakan pon. tu sbb aku delete je gamba2 tu. malas nak pk camana taknak kasik org ambik gamba lam tu utk simpanan..esok2 je aku pk solutionnya. skang sume gamba2 kena dihapuskan. marang perapu kepunden parang skeper betul la!

isk. bodo betul la. ntah bp lama dia simpan gamba aku tu...dah la ckp bende tak senonoh! gersang ke hape nih???
yucksss!! men are sucks!!! (to some, not all!) GotSmiley for FREE! Click HereGotSmiley for FREE! Click Here

0 comments: