Tuesday, December 11, 2007

..blame me please!

first of all, aku nak mintak ampun kat sultan selangor for not being alert of the day that he was born utk yang keberapa tahun pon idak le teman tahu. ampunkan patik tuanku. patik janji next year patik bagi tuanku hadiah yang tak ternilai harganya. garam. weii! ok pe. cobak kalu masak tak bubuh garam. sedap tak? tak? tau takpe.

hehehhe..

ok. blame me. gila sengal la hari ni! aku kan dok ampang. dah sah2 la ampang tu selangor. kawasan jajahan baginda sultan. camana aku leh lopa lak?? sekonyong2 je aku siap pagi td gosok baju. baju kurung lak tuh. adeiii. kalau kutahu hari ini hari cuti am selangor. aku pakai jeans je g keje. wakakakkaka. tp aku lupa lak. aku keje kat kl. so otomatiknya kl keje kan. abes amende yang kecoh sgt ni bai? (aku tak paham kenapa laki suka cakap bai...bai..di hujung ayat mereka. dgr pak bai, kecik hati mereka dan keluarga mereka...kan? men are sucks. hehe tak pasal je..)

dah la. aku lom assolatukhairunminannaummmm..


to be continued.

2 comments:

WaNz said...

hahaha... alah, Sultan Selangor punya actual birthdate bukannya 11 Dec pun... tu official date untuk negeri Selangor jerk... mcm birthdate Agong gak ler, tukar Agong baru pun hari keputeraan tetap gak bulan Jun... hehehehe

takper Enon.. aku pun keja kat Selangor tapi kena gi keja gak.. hehehe

enonz said...

aku tau tu bkn besday betul dia. tp dia dh kasik cuti kenapa aku tak manfaatkan hari itu?

waste of time.

hahahha (sila refer kepada berapa lama masa aku gosok baju dn mandi...)

adeii..kalau la aku bleh sambung tdo sampai ke tghr...

kui2