Thursday, December 13, 2007

..apa kes?

****ayat2 di bawah ini di pos setelah di edit beberapa kali.. tolak sedikit emosi dan di tambah elemen2 tak brp nak kelaka utk menyedapkan jalan cerita. kepada yang tak tau pa pe, korg baca je le...maleh aku nak link2 ke site org yang TAK PUAS HATI kat aku tu...cool bebeh. cool...*****

er, sakit hati eh? ooops! sorry!

"....aku baru je pesan ngan dak mala, kalu jumpa bespren ko...pegawai gred A, **** PTD tu, kita lari. wat2 tak kenal. pastu kalau dia jerit2 nama kita, kita jalan laju2. konon2 cam dia salah org la...."

**excerpt from my previous post. mari mengular secara berkumpulan.

oh dear..

jap. aku nak gelak dulu.

pasal ayat kat atas ni je aku leh menjadi glamer ok. main story of the day. wakakakakakkaka (org2 yang dari blog si polan tu jemput2 la baca blog aku lagi pas ni ya. tak pasal je dpt free publicity. heh. i like!)

apa raaaa....aku lom abes ayat lagi tu. aku tak cakap pon nak lari pecut ke, nak lari2 itik ke...baru cakap lari...dahhhhhh havoc....!hahahha

well, what can i say.
apa2 je yang ko cakap puan pegawai, i thank you. if the words makes u feel better.

elok buat luahan perasaan ni kan. at least kita lega. org yang di maki tu pon lega jugak...
and at least i know where is your level of thinking and how u so called, the pandai ppl,.. handling things...bagus3 (perlu selitkan sedikit elemen2 sindiran utk memanaskan lagi jln cite)

ahhhhhh tak luak pon. .!!

no heart feelings. as long as you feel better. u can say just about anything.
ini negara demokrasi. IDUP PAK LAH!!! hahaha
dah dah. gelak sket2. jgn gelak byk2. kang kena panah petir...;p

setelah dianalisa kata2 ko itu, well..what else can i say? that is just SO you..
u SPEAK for urself. let's ppl out there be the judge...

hina-hina orang tak bagus beb. duit takleh bawak mati. pangkat takleh bwk mati.
kalau tuhan nak tarik balik kesenangan, sekejap je.

just remember that.

*********

oh lupa lak lagi satu.

just fyi, ko ingat sungguh2 ke aku nak wat larian 400meter kat alamanda tuh? x koser aahh..

takde pekdah.

3 comments:

shasha said...

hmm..hangin nampak??..sabar..sabar..rilek arr kak..hehehe..

enonz said...

mmg hangin pun. tp dah cool down sket. tu baru sket..kalau nak tgk hangin sungguh mang publish paper je kata2 org yg carik gaduh tuh.
hahahha
dia ingat dia BESAR gue takut?
kem salammmmmmmmm

WaNz said...

takper... jangan hangin... biarkan jer orang yang tak 'beremosi' tu melayan emosi dia... hehehe

what she gives, she'll get back....