Thursday, November 1, 2007

..mari makan donut


ni tgk ni aku updet!!!! hishhh!!! korg nihhh takde keje ke asek stalk blog aku??? muakakaka

best! akhirnya hari senin mlm ari tuh dapek gak gue masuk ini kedai. dr hr ahad gue dah meroyan nak p masuk kedai ni..(thanks to cik wan...sbb berjaya buat aku gila bayang ngan donut nih) ,walaupon lam list fav makanan gue bukan donut..tp gue cam teruja ngan gaya penceritaan cik wan sehingga merembeskan air liurku....kena pegi jugak! tak kira!! kalu tak, 7 hari 7 mlm gue asek mimpi ini donut..hahhaa..padahal tak penah masuk pon..tgk kedai pon tak penah..saja je haku reka cerita...!kui2

jadik..saksikan ke-pelahap-an bdk2 bkn bawah umo ini. sangat jakuns ok...hahha .. nak cite byk maleh! kang kata aku tak hapdet lakkk...tgk ni, sesudah subuh aku bersusah payah online semata2 nak hapdet nihhh...tgk!! !!! isk...masuk2 je dah kena KEBABOMMMM plak!! basikal betul laaaa!!!!
GotSmiley for FREE! Click Here

ni logo kedai ya tuan-tuan dan puan-puan...

ni donut-donutnya...ada doblas. sume pelahap2 nak makan sume nihh.....sapa ada kencing manis jgn masuk ini kedai....amaran dari kementerian kesihatan...

makcik ghan tgh pilih mana satu nak ngap dulu....

ala..laa...konon kiut laa??? ni la budak2 yang bom blog aku nih??? sib baik aku berhati mulia...aku tepek gak gamba korang nih!!! hmmmpphh!!

muka-muka pengebom dah kekenyangan....tu bkn reti nak ckp alhamdulillah tuh.....ish ishh...anak sapa la nihh!!!

gambo tuan tanah tdak dimasukkan sekali kerana tuan tanah skang nak low profile..susah jadik orang glamer nih....i rimas ok!!! wakakakakkakakakaka



5 comments:

WaNz said...

Cik Kak oiii... tu lah. makan lagi benda2 manis.. dah lupa ari apa kita g ari tu... bukan kita pegi ari selasa malam ker?? apa lak senin.. senin ko nyer bayangan jerk pegi dulu.. hehehehehe

enonz said...

ooooooooooOOOOOOO..aiseh
camno gue leh lupa nih??
korg la nih asek bom2 jek..tgk! aku dh salah hari plakkkk...!isk

Anonymous said...

keh keh keh....!! mana ader bommm.. eheheee... donut lagi weiiii!!!

enonz said...

aku celup tepung gak si nenie ni kang...donut lagik??? DIULANGI...lagik???? eh hallo kakakkk...since when u minat donut aaaa????

WaNz said...

hehehe.. tah nyer.. ari tu pun jamah sikit jerk donut tu.... pastu nak cari tomyam ler... cari bubur lerr.... kan enon kan....