Wednesday, November 21, 2007

..malas!!!

uii hari ini, tika dan saat ini aku masih lekat dirumah. sbb? hari ni aku ade program kat GE kul 2. so aku maleh nak jumpa org takat sekerat hari ni je. kang nak tkejar sana sini sgt la malas. jln2 kat kl ni bkn reti nak lengang. manjang je jam. so aku decide utk wat keje2 admin sket kat umah sesambil lepaking. pergghjhhh..ingat nak menaip ni dr pg td. sangkut lak kat blog si epal ijau tuh...sejarah silamnya sangat la panjang ok. aku rasa cam baca telenovela lak (diane! bek ko g tulis skrip pastu ko anta kat yusup aslam...lemayannn beb! haha) pehtu tangan aku pon gatal la mengomen pepanjangkan sbb aku konpius pesal byk bende aku tak tau. padehal bkn lain uni. oh! mungkin aku lowprofile, atau aku mmg tak bzbody. hahhaha

ni aku sj gatal nak bubuh gambo bdk skolah menengah aku dulu. baru dpt gamba ni dr emel hari ni. bdk yg peram gamba ni mmg la...lepas raya baru di anto.padahal majlis ni majlis buka posa. sampai dh raya vanekam dh ni hahhh...apa raaaaa...


dorg ni sume geng aku. yg aku tak bp nak geng ngan minah tepi si azrina tuh, yg pakai shawl tuh.., shaz, tu aku mang tak bp bkenan pasal dulu dia paling la teramat memfollow rules dan sangat pandai membodek puan penguasa asrama. so aku banned dia. hahaha..dulu dia pen ketua pengawas. mmg pangkat yang harus dieksenkan..kat blakang dia is ketua pengawas. intan baizura. so dua org ni bespren la. masuk le skali lam list org2 yg tdk disukai ramai. pendek kata wat apa pon takleh ngam la...yang lain2 tu sume satu geng/sekepala ngan aku..nak2 si momoi n azrina tuh. kaya gila 2 org nih. tempat lepak hanyalah di dome, baskin robin, starhill,..boutique coach, gucci, prada, burberry, loius vuitton (betul ke aku heja nih? blasah!) tp sket pon tak eksen dorg nih. dr skolah sampai la dh keje, mang dorg la yg ngam ngan aku. ekceli aku ngam ngan sume pon. shanaz tu aku ngam gak. yatjohn tu mang mangsa maki aku. asal tepon je, woi setan! haaa..takmen kasik2 salam bagai..terus setannn..hahahah stail aku kalu tepon dia..hello, ni rumah mayat ke? kui2...takpun dia kalu kol aku, hallo, ni balai bomba ke? pastu woi setannnn!!! hahahha...gile mentel!


orait la. dh kul satu lebeh ni. aku nak p mentekedarah dulu sebelum p GE. apa la dorg ni wat program tgh2hari...kan aku dh kuar umah lambat? ni mcm malass la plak nak g nih...hahahahha

4 comments:

WaNz said...

a ah la enon.. citer kat blog diana ter sangat laa panjang... memang telenovela terhebat abad ini.. hehehe... aku pun dah terlekat kat sana tadi... skang tak sempat nak wat posting kat blog sendiri sebab dah nak kena siap kan kerja..... aaaaaaa

enonz said...

aku bc siap pedih2 mata. aku rs br sket dak epal ni cite. x cite abes tuhh...kot2 dh lupa. hengat pon wat sakit pale jek!!

ahhaha

Diana Ishak said...

sajaknyaaaaaa ngutuk aku. hoih, kalau berani jumpa la!!!!!

aku rasa banyak aku dah lupa la trajedi aku ni. maklomla, faktor usia.

enonz said...

heehehe..aku tak ngutuk ko le darling. aku menyatakan pendapat je...kui2...rilex2. aku tau ko tekanan mengingatkan balik trajedi buah epal ko tuh...

nak jumpa ko bleh je!! makan2 jommmm....huhu jumpa live lg syiokk ngutuk nih...hahahhahaha

bila la cik puan rozie tu nak arrange potluck nihhh...aku gatal dh nak show off kepakaran membuat kek nih..kui2