Tuesday, September 4, 2007

..should i call her a JOKER or HITLER???

..ok...she's really a big time joker!!!me and the other colleagues finds her action is totally unprofessional and malformed!! kasar sangat ke bunyik nye? aku rasa tak...sbb dia mmg mendekati peratus 100% the most crazy people ever lived on earth!!..bleh tak semalam kan, dia bengang ngan aku pasal aku tak tego dia masa satu function kat G.E ...camana nak tego? masa aku sampai, dok selang 3 kerusi dr dia, dia leh pindah blakang...takmo dok sebaris ngan aku..(which is sepatutnya lam kes ni aku yg patut terasa hati ngan dia..kan??) tp...dia bleh lak wat cite yg aku sengaja takmo tego dia,...aku buat2 tak nampak dia (sapa je tak nampak MONSTER tu,..even dok blakang aku pon?) ckp aku moody...bla..bla..bla...eh hallo?? sapa yg lari dulu in the first place? salah aku ke? fine...sukati la kan....aku tak kisah...pening ok nak hadap pegawai atasan pompuan nih....!!
then hari ni, lawaks bongek sedunia. pg tadi clerk opis agency aku dok kol soh aku dtg opis jgk2 le pasal aku dh lama gile tak jejakkan kaki kat opis. so ptg td lepas jumpa customer..aku singgah jap opis..wat2 keje sket...gossip2 sket ngan sorg member lain...biasak la kan...yg penting keje jalan...pastu lam pd ktorg tgh wat2 keje tu, this officer of mine, talipon clerk opis nih...soh dtg jumpa dia kat bdr tasik permaisuri...masa tu gak! jam masa tu br je kul 6. secara logiknya mesti la jalan jam kan....hmmm...tu namanya GILA no 1. GILA no 2..dia soh kitorg sume yang dok kat opis tu balik, sbb dia soh clerk tu tutup opis skali..maknanya takleh guna opis dah la....padahalnya,...sume2 ade keje nak wat...tp dek kerana dia takmo dtg opis which is obviously sbb aku ada lam tu, so dia soh clerk jumpa dia kat tempat lain ngan arahan tutup opis sekali....
hmmm..ok...
so kat kategori mana yang aku patut letak perangai dia nihh???????
mmg make my blood go upstairs laaaa!!!!!kalu aku jdk manusia ijau kang, mau ranap opis tu aku keje kan....
patutkahh????

4 comments:

Diana Ishak said...

mana ko jumpa dia ni?
kawan ngan Faizal Che Li pun tak sengsara cenggini ah.

enonz said...

nasib badannnnn.....

waaaaaaaa

WaNz said...

komen aku satu jerk...

racun tikus! kalu nak sadis lagi, air kencing tikus.. gerenti ilang giler dia, sawan jerk.. hahahahaah

enonz said...

pinjam penimbang ikan jap...

aku nak pertimbangkan idea bernas ko tuhh...

hahhahhaha

aje gile!!!