Tuesday, September 18, 2007

..pra-majlis berbuka posa hari ke-5

hmmm..semalam, aku kena PAKSA join mejlis berboka posa manusia2 di bawah nih sbb ada sorg manusia yg keje rtm tu teringin nau nak makan california roll...alahaii...bkn best pon...hahaha sedap lagik sardin roll aku wat!!aku boka kat umah dulu..sbb my mother teringin nak makan something yg lain...asek nasik je..boring dh...aku memula hengat nak wat mee rebus, abih tuko plan lak sbb bhn tak cukup kat umah...nak kuar balik malas...so apa yg ade je le masak....minah2 ni sume menunggu le sampai gue sampai..lam kul 8 gitu...boka dulu kat auntie's anne..then aku sampai baru proceed ke teppanyaki nih....mahap le ye...gue punye tanggungjawab kat umah lebih utama...huhu...anak mithali nihh....sapo ade abg2 tak kawen lagik meh pomote kat aku!! huhu
berikut sedikit sedutan semasa acara berlangsung :

0 comments: