Tuesday, September 25, 2007

..mari wat kuih

ni kuih jam tart gue utk raya...tak tau le sampai ke raya ke tak..baru dpt dua balang...sangat memenatkan ok...patut la org dok jual kuih mahal2 skang...nak watnye sgt memenatkan...mak aku soh wat lagik nihh....baru abis jam yg first round..esok nak wat jam lagik...waaargghhh...tahun ni jimat le mak aku takyah beli kuih...aku ngan relahatinye nak watkan...hambik!!!!sapa nak rasa kuih aku?meh dtg umah..sangat sedap ok...hehehehhe next week akak ipar aku ngan semangat dayaknye nak wat biskut2 kat umah aku...haaa...meriah sungguh hari raya tahun ini ye.....
bengkok tulang lutut aku gini...
argghhh!!

11 comments:

WaNz said...

baik ko sorok sumer balang2 ko yang ada isi tart nih.... kang aku g umah ko sedar2 dah kosong.. faveret aku nih... tart punya pasal malu aku tolak tepi dah.... hehehehee

enonz said...

first batch ni wat utk sebelum raya punya...mmg nak perabihkan sbb terlalu sedap..wakakakak

2nd batch this weekend akan menyusul....

betapa rajinnye saya.

hahahhah

g_han said...

aku ingat nak g kg melayu ampang la petang ni... tapau tart tu tuk aku sket leh ker???... wat berbuka.... ekekekek

enonz said...

bleh bleh..jemput2....hehhe

WaNz said...

yeah.. yeah... nak gak... nak makan.. yeah..yeah.. pegi esokler ghan.. ari nih aku takleh... hehehe

g_han said...

ok wan... sok kita g berbuka kat kg melayu ampang ek... lepas makan kurma kita rasa tart enon dulu ok... pas tu kita makan nasik skali kat umah dia... wakakaka...

enonz said...

sila..sila....

tak cukup kerusi bersila bwh meja eh..

hahahahha

Unknown said...

kueh tart mai peberettttttttttt! cam nak kene wat awal gak neh ;P

WaNz said...

aku pun nak wat tart nenas gak ler tahun nih
tercabar nih ngan enon... hehehe

enonz said...

ye..wat awal adalah lebeh afdal cik lindosh...lebih afdal kalau di distributekan kepada pencekik2 kuih tart di seluruh malaya....

hahahaha

enonz said...

wat le wan....

bleh tuko ngan aku...kalu sempat la...kalu tak, u give me the kueh, i give u the serdaks....

can aaaa???


;p