Sunday, September 30, 2007

..bila cik yah ngan cik tipah bershopping

berikut adalah scene pendek memilih kotak utk disumbatkan didalam kete. motif pembelian adalah utk mengurangkan kesemakan di dlm keta ngan pelbagai barang2 seperti kasut...kasut...kasut..dan...er kasut lagikk....(tu le kete owg pompuan..penuh ngan kasut jekkk..hahahhah) proses pemilihan mengambil masa setengah jam...org yg menunggu ngan boringnye telah dgn kretipnye mengambil scene di bwh utk korg jadikkan teladan...hahahahhahahahhha


setengah jam kemudian :


dialog org yang takde lam gamba:

enon: wan..bape lama dorg ni nak pilih kotak tuhhh..adehhh...tu pon lambat wat keputusan ke??umah aku banyak kotakk...takmo lak dorg mintak...!! iskkk....penat sehhhh

wan: biau leeeee...kotak umah ko tak cantek...ni cantik sket...ade roda2 siap...nmpak tak tu?? hahahhahaha canggih beb!!

sekian.

moral of the story:

jgn ikut ghan g beli barang. penat tunggu!

hehehehhehe

peace ghan.... ^_^

4 comments:

WaNz said...

hahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!

g_han said...

aku dah tau kebolehan enon dalam mereka dialog ni.... mang superb... tahniah!.. tahniah!

enonz said...

~~tepuk--tepuk....

ye..makasih yaaaa...kepada pemintar2 sekalian, gue dengan ini ingin memaklumkan bahawasanye gue ini mmg sangat kretip, inovatip dan mengelip2....!!(ape kes nih??)

huhu


time kaseyyyyyyyyyyyyyy!!!!!! ;p

enonz said...

sapa ade gambar2 tak pakai meh kasik aku.
tau le aku nak memeriahkan gamba2 itu...

huhu