Thursday, August 30, 2007

..kenapa saya TIDAK suka opis saya

aku nak attachkan gambo tapi gambo takde lagik.so aku wat statement je le..
kenapa saya tidak suka opis saya?
1. saya tidak suka opis saya sbb ada MONSTER+GORILLA+GAJAH+BIGFOOT kat sbelah bilik saya. sgt scary...i don like very very very much. (sila rujuk post kenapa sy terlalu bengang dgn boss saya)
GotSmiley for FREE! Click Here
2. saya tidak suka opis saya sbb setiap kali saya nak masuk opis dan parking kat dalam,kena bayar 4hengget walaupun aku masuk 2 jam sahaja! sgt costing ok? kalau aku masuk opis tetiap hari .. 5x4=20 hengget x 4 minggu ..dah 80 hengget. isk...aku sgt berkira! haha..jadiknya aku sanggup parking nun jauh di seberang jalan...dgn ayat memotivasikan diri...takpe, jln jauh sket..eksesais! hark tuihhhh!! huuuuhu (bukan kedekut eh, berjimat cermat...;p)
GotSmiley for FREE! Click Here
3. saya tidak suka opis saya sbb, nama saja saya ade access masuk ke opis dgn kad otomatik..tet!!open sesame!!..magik!!hahhh...tapi bila masuk tatkala ketidakhadiran clerk agency, makanya satu haram jadah keje pon ko tokleh settle sbb sume printer, and fax akan disorok di dalam laci, karbon photostate machine akan dibwk kuar..dan tepon pun akan dighaibkan....sangat amazing kan? aku tak penah masuk opis org lain wat camni...ade ke????
GotSmiley for FREE! Click Here
4. saya tidak suka opis saya sbb diopis saya ada bermacam2 rules yang diprint dan ditampal didinding (macam aku heran sangat nak baca hari2!!) ...ada rules yg berbunyi : anda tidak dibenarkan menggunakan internate (ni hejaan si monster tu la) dgn tujuan berchatting; jgn bersikap self fish (aku kurang pasti dia skolah mana dulu, sangat poor english dia ok? lagi mau berlagak bagus!! piiirraaaaaaaaaaaaaaaaa!!) ...aku rasa macam aku duduk kat asrama la....ape kes nak kena ikut sume rules nih? kena saman ke kalau tak ikut??? budussssss
GotSmiley for FREE! Click Here
5. saya tidak suka opis saya sbb dkt opis saya ini sangat susah mencarik makan bila lunch (walaupun berdepan ngan foodcourt tp foodcourt itu pun hidup segan mati takmau je ghopanya....) jadiknya aku akan keluar dr opis..g jusco maluri,...dan bila masuk balik, cas lagi 2 hengget parking..isk dah 6hengget nihhhh!!!tak sukaaaaaaaaaaaaaaaa!!
GotSmiley for FREE! Click Here
6. saya tidak suka opis saya sbb bila masuk opis saya, secara otomatiknya line talipon akan jadik satu atau dua bar shj...dan bila bercakap aku kena jerit2..dan tukar2 posisi kedepan dan kebelakang opis utk dpt coverage....dan kadangkala suaraku bergema2 macam aku dalam toilet (sbb ade customer aku kol wat tuduhan aku lam toilet jwb tepon, padahalnya aku lam bilik opis lagik!!isk) sungguh menensenkan minda!!!
GotSmiley for FREE! Click Here
7. saya tidak suka opis saya sbb kalau saya dok wat keje kat luar, asek2 ada cina ketuk pintu cermin,...aloo...mana itu tm point? sulah pindah ka?ini apa? great eastern? mana tm point?
dan ko kena explain 400 x kat org yang lalu lalang bila tengok opis tm dah takde....(dulu kat sini TM point punya opis) weiii..hengat ni kaunter pertanyaan ke?? apa korang tak bleh heja notis tampal kat cermin tuh? TM POINT SUDAH BERPINDAH KE MAXIS SEGAR BERDEKATAN DGN MPAJ. ...korg ni skooling ke tak skooling????
GotSmiley for FREE! Click Here
ada lagi ke? hmmm jap..aku rasa tu je yang dpt aku pk kan skang,..jika ada bende lagi aku akan sambung ngan relahatijiwaragakutanpapaksaandrsesiapa....wakakakakkaka...bley baca ka??

4 comments:

WaNz said...

waahhh...luahan perasaan yg jujur & tulus ikhlas....aku paling tak tahan yg no. 3 tuh... kalu itu macam kan, ko beli satu lemari yg berkunci.. ko bwk sendiri printer & segala macam alat yg berkenaan...pas guna, simpan gak.. bos ko ingat ko tak mampu ker? piraahhh... [aku plak yg rasa sakit ati kat bos ko nih!!]

Diana Ishak said...

ko buat la part time tusyenkan bahser omputih kat dia. jangan hina dia non..jangan self fish.

WaNz said...

kah..kah.. kah... sian bos ko tu non... bday dia nanti ko bagi present kamus dwi bahasa.... hehehehehe

enonz said...

besday dia aku nak kasik adiah?? sori naik lori!

green apple:. aku pedulik le hena ke tak hena..dah kalu hejaan QUOTA dimelayukan ejaannya pon jdk KUORTA, ape kes? nak ajau intensif class bahse inggeris ke bahse melayu??
kalu dh suku sakat si mawi mawas tu mang cenggitu!!!!!

kalu aku cakap budus aku salah ke??

stupid dumbo!

ngeh3