Sunday, July 15, 2007

..mkn-mkn di rumah nenie


..banyak bende nak cite nih, satu2 dulu...kali ni sume cite pendek2 je sbb byk bende aku nak cover nih...hahahah..semalam aku ngan mala secara tak sengaja dah g umah nenie, dan tanpa di plan-plan mala nak wat spegeti, dan tanpa di plan-plan..aku dah ajak ghan (wan jgn kata gue tak ajak aaa...;p) utk mengejoinkan diri...meriah!! hasil makan-makan yg dikelolakan oleh dak mala (dia la tukang masak sbenarnya, aku menyebuk je!!)..maka ini lah hasilnya dan semua bergelimpangan selepas kekenyangan....wahhh...sedap tul dak mala masak (aku dah curik resepi dia, nanti p tgk kat blog masak2 ku aaa), pedas gila!! sampai tak cukup air mata nak kutitiskan kerana kepedasan teramat2!! warrgghhh!..teng kiu mala, ko telah berjaya membuat aku melawat mr TANDAS buat kali ketiga berturut2 hari ni!! syabas bete! syabas!!! huhu

sbelum terlupa, saja ngada2 nak hebahkan semalam aku kena minyak panas sbb goreng ayam...pedih gila!! malangnya rintihanku tak dilayan oleh semua pihak(hangin nih!) bak kata dak ghan, alah jauh dari perut! tak darah punnn!!!!ngada la ko nih!!

isk tak prihatin tul!! kutuk lagi ada! takpe..takpeeeeeee GotSmiley for FREE! Click Here



3 comments:

Anonymous said...

next time kita wat acara masak2 lg ek... aku ingat nak makan asam pedas yg dimasak guna vision... ekekekek...

enonz said...

masak jgn tak masak..!!

tp make sure aku tak berulang alik ke toilet lagik aaaa

tak tahan den nak termenung bodo lam tuh
hahahhaha

WaNz said...

last minute nyer plan camni aku lak takleh join.. ish..ish... rugi!!