Saturday, July 7, 2007

..dania's birthday party


last week aku dpt invitation dari abby n family (di anto by emel kadnya oleh cik wan) utk celebrate marissa dania hakim's birthday kat mcd ttwangsa....majlis start kul 230pm, tapi akunya sampai kul 430pm...hahhaha...x sengaja lambat...sorry cik penganjur! aku tak penah attend birthday party kat mcd...tgk org celebrate penah le....meriah gak acaranya...ada games la utk budak2 yang attend...mostly family yg datang, n muka artis yg familiar linda rafar n her good looking hubby...namanya aku tak hengat le...aku sorg2 jek tadi tak tau nak duduk mana, sbb tak kenal yg lain2..tapi ada muka yg familiar...mak abby..hahah..dari jauh dah lambai....nih sah kena duk dekat dia nih....bila dah duduk dekat, bermula la acara bercerita tak berenti2..heheh..mak abby mang peramah..lama2 tu mak ngan ayah wan sampai..wahhh ada geng lagik le nih...perasan tak? geng borak aku sume baya2 mak ayah aku jek..hahahhah...sbb yg lain2 aku tak kenal langsung....family abby n norman je yg ramai...nak snap gambar dorg tak dan...nak mintak jasa baik dak wan le nanti...kasik le gamba sekeping dua...hehe tadi sempat ambik gambo dania tgh makan jek...comel betul la budak kecik nih...!!dah mak ayah dia cantik n hensem dah sah2 la penghasilannya cantik kan....aku antara org terakhir blah dari situ, tengok reporter2 dok interview norman...lama gak sesinya....tak penah tengok nih...haha tgk photographer dia punya camera, amboi mak besau tul....ni kalu nenie ada nih sure terkagum jap tgk...

lam kul 6 gtu baru aku chiow sbb ada event lagi pas tuh, budak2 mcd tu sebuk ngemas meja dkt ktorg cam bagi signal soh blah jek..heheh

...wan,td aku kesian gak ngan danish, niat mang nak beli 2 adiah, tapi tu le, cam aku cakap tadi kan...maybe nxt time aku kasik kat dia lak....smalam dah round kat toys r us tu dkt 2 jam..pening nak carik adiah apa....bulan ni je berderet2 besday anak client aku...anak dak mala 18hb nih,...anak cheq ujung bulan ari tu pon tak kasik apa lagik nih...pening!!!mala dah hint2 dah tuh...hehehe

migrain aku jap!

2 comments:

WaNz said...

ko dah tulis citer nih, aku takyah ler kan?? hehehe

enonz said...

tak yah,..sbb aku dah mention nama ko....
haha