Saturday, June 2, 2007

..6 bulan..cam lama jekkkk???

..hi all, hmm i'm back...!! hehe..aku rasa mang takleh tahan le nak berhibernasi lama2 nih...aku silap type kot ari tuh, 6 bulan ke...6 jam eh? hahahha..anyways, aku dah ok sket...ada la manusia2 yang wat aku hepi balik...dari down tak tentu hala...pk2..pe le yang aku dapat kan...?tadi aku baca2 emel...ada member aku kasik emel title dia, blood group...aku bukak n baca, tgk character bagi orang yang berdarah B+ cam aku nihh...mang le...tak salah buatan mak+bapak aku...hahaha..., aku letak kat sinih,..menurut researchnya:
you are a rugged individualist, who's straightforward and likes to do things your own way. Creative and flexible, you adapt easily to any situation. But your insistence on being independent can sometimes go too far and become a weakness.
so, mang bukan salah aku le kan..hahahhaa...campur lak ngan tahun kelahiran ular aku, ngan bulan kelahiran, kambengku...hehehee...di tambah ngan blood type nih...hasil nye..ni la...kawan korang yang tak semenggah nih....hahahhaha mahap le ye....raya sok dtg umah..aku masak rendang kambing! heheeh
so aku dah ok nihhh....jom le kita ber ALAI !!! isk...lama tul tak jejak kaki kat melaka, kampung ku!!

0 comments: