Wednesday, May 23, 2007

..jeles nihhhh

..aku dapat sms tengahari tadi...ada sorang member kita tuh..(sambil memandang ke arah selayang...hehe) g jumpa milahhh!! iskk...aku mang jeles teramat nih...tak ajak aku ponnnnn....!!!!(haha kalu ajak pon macam la aku leh g kan....)ada ke dia soh aku lalu2 je kat opis berita harian kat bangsar tuh.....lalu depan tangga lak tuh...ewah...mentang2 le dia dapat jumpa live, dia soh aku lalu je kat tangga!! kejam tul!!!heh..pastu aku anto msg, berbunyik..."ko ambik gamba mila sorang, anto kat aku..ko takyah enterprem lam tuh....."hasilnya..petang tadik dia anto gambo multimedia kat henpon...gambo dia ngan mila....iskkk...marah nihh!!!! hahahha..
eh nanti aku sambung..tgh meeting lakk

9 comments:

g_han said...

hhrrmm... aku musykil sangat2 neh... sejak bila dak enon ni minat gilos tahap gaban kat milah neh...

juri profesional nenie ngan wan... bagi komen anda sikit...ekekke...

enonz said...

leeee..ko tak tau eh?
aku minat sejak dia dok penang lagik...
haahaha

wan...tulun jawab...

susah mau cakap la... huhu

WaNz said...

bukan salah aku aa....tetiba member aku ajak teman,dia kena make up artis kat berita harian..bila dia sebut jer nama Mila aku dgn tanpa segan silunya cakap aku nak ikut..dia ajak kan, tak baik tolak pelawaan orang [tetiba jadi polite nih..heheheheh]

aku share ler gambar2 aku tuh.. setakat gambar mila sorang banyak dalam paper.. gambar mila ngan aku takde kat orang lain.. ada kat aku jer..hehehehe

tapi budak nih jenis jujur ikhlas,....nampak gaya lah.. hope dia tak berubah ler.. ala2 juara yang ada aura tuh kan... hehehe .. kelakar gak budak kecik nih.. comel sangat...

WaNz said...

err...lagipun kan...kalu nak aku g jumpa Mila kat tempat orang ramai n bersesak2...eee..tak sanggup gue..bagus duk umah jerk... hehehehe

ni sebab jumpa dalam keadaan yang aman damai and privacy... kan boleh lepak2 & borak2 dengan tenang jerk...

Anonymous said...

cerah masa depan wan..!! haha.. konpius nih.. hehe.. bleh jdk jugak la.. aper aku merapu ni setaaannnn.. hehe.. -aku yg bengong-

WaNz said...

apa ko cakap daa nenie?? hehehehe

enonz said...

ermmm....how come wan got gamba beside the commento???
woii!!ko bukak blg ke hahhh???
--kataku menjerit manja ke arah wan....---

hahhahaha

WaNz said...

i got time!! eh, salah lak.. hehehe... see the leg lah.. ingat korang jer yang boleh ada gambar? aku nak gak.... hehehe.. alah, aku ada akaun google... automatic lerr..

enonz said...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..

kataku sambil melopong...

how come i dont know????

haiyaaaaaa!