Friday, May 25, 2007

..dan pemenangnya ialahhhhh



..aku nak umumkan pemenang peng'hit' counter blog aku yang berjaya...tapi aku antara nak pecaya ngan tak je nih,..pasal takde bukti yg kata dia hit...so aku declare secara tak rasminya kat sini pemenangnya ialah >>>> Miss RTM 2007...cik norjihan yahya...!! tepuk tangan..tepuk tangann....kalu ada org sebelah soh dia tepuk sekali...!!kalu takde, korg tepuk dinding pon ok....!huhuhuuhuu..but since takde proof, aku takleh nak declare secara rasmi la kan...

kasik proof dulu baru aku blanja ciken cop...!!

anyways, .."kamu sume adalah pemenang...tiada pengalah..."hahahah (pinjam kata-kata vince)

so guys, thanks alot atas usaha2 anda perabihkan masa kat blog aku......hehehehe korang mang best la!!!

raya posa ngan deepavali nanti jemput le datang umah! aku blanja muruku!! kui kui kui
p/s: Ghan, wan tak puas ati tuh...hahaha...antara kata-kata menunjukkan ketidakpuasan hatinya : .."gtu la org gomen..time keje cbuk baca blog..." hehheehhe
i no komen....GotSmiley for FREE! Click Here

2 comments:

g_han said...

g tengok bahan bukti kat blog aku... u will believe it... ehehehe

weiii... aku dok meng'hit'2 ni pas waktu kejer k... u can see the time inside there... don't play2... wakakaka..

pembetulan nama bapak aku bukan yahaya ler... YAHYA... (nak gak suh enon betulkan tuh...) jangan marah yer no... aku gurau2 jer...

WaNz said...

aiyak... camner lak ghan yang dapat nih...mmm...tahniah laa... heheh.. tapi takpe, aku ingat lagi kata2 ghan semalam.. yang menang nih kena bawak 2 orang lagi kawan untuk makan bersama.. baru meriah kan? hehehe.. lagipun 'sharing is caring!' hehehehehe

baru ingat nak hit malam nih... ish..ish.. kalu tau semalam aku dah kuar masuk kuar masuk... hehehe