Saturday, May 19, 2007

..aku takkan bersuara


..aku taip lagu nih time AF final masih on air lagik...aku kan nak tgk mila jek..yang lain2 aku tak dulik!hehehe...aku dah start jatuh chenta kat lagu nih....nyanyian Allahyarhamah Nike Ardilla...sedap lagu ni korang, kalu dengar betul2 sora mila ni mang ada sket persamaan ngan sora nike..aku donlod dari limewire....lyric dia pon cantek...sesuai tok ghan...hahahhahaha...(jgn marah aaaaa... ;p)


here goes..:

AKU TAKKAN BERSUARA
izinkan cintaku berbunga di hatimu biar terus mekar jadi kenyataan
tlah lama ku dahaga belaian seorang insan semoga bersamamu ceria hidupku
c/o ku tak akan bersuara walau dirimu kekurangan hanya setiamu itu, ku harapkan ku tak akan perjuangkan walau kilauan menggoda kasih dan sayangku tetap teguh untukmu
hanya kupinta darimu setialah selamanya sehingga abadi cinta ini sayang itu ku doakan
tak mungkin kan terjadi kehancuran cinta kita andainya hatimu seperti hatiku

9 comments:

Anonymous said...

aku pong!!

enonz said...

hehehe...cekap tul manusia ni kasik komen...!hahhahha

Anonymous said...

hahahaha.... non, aku nak copy paste lagu ni ahh utk wat posting kat cik abg aku mgu depan.... leh kan non kan... ekekekke

enonz said...

hehe...bayar la wei!! ingat free ke??aku taip ni guna tenaga tau!hahahaha
satu baris 5 hengget!!!

huhu

Anonymous said...

wahhh...enon dah letak gambar dah.. tak sesia tanya ngan orang... ada gambar wa cakap lu

WaNz said...
This comment has been removed by the author.
enonz said...

hahahhahahahahah

gelak riak...!!

kui kui

Anonymous said...

k lah... aku wat lagu tu sebaris jer... baru 5 hengget kan... hehhehe...

non.. pesal ko asyik delete komen jer.... secret admire ko ada komen kat sini ek???... wakakaka...

enonz said...

hehehe....u nih,jgn la bagitau org...malu i...!!

kui kui