Thursday, April 19, 2007

..haluuuuu!!

..wah..wah....sepeninggalan aku sepurnama ada makhluk yang mendurjanakan chat room aku ye??? hensap!!! angkat tangan!!!!how dare u!!!

..aku pergi tak lama...cewah!aku g mencarik bahan berita terkini utk dipaparkan..hahahhaa...cam real jek...!

..ari nih..dan 3 hari lepas, aku wat keje tak bapa pandai....aku pon tak tau apsal..tak productive langsung rasanya minggu nihhhh....
hari senin mang dah dideclare hari keboringan aku...eh ye ke??hehehe...aku p sg choh le petang tuh....ces!!how can i forget!..forgot ke...?forgotten?hehe..belasah...aku g melawat..biasa la acara melawat client2 nihh...hari2 nak kena buat....nak kena jumpa...nak kena hapdet...kui kui kui...kang client lari....susah i...!client aku ni dolu2 student um...skang jdk cikgu sains kat sek men sg choh...mude lagik baya adik aku..laki dia baya aku...but the very speaking the london i cannot tahan..hehhehe...maklum le grad oversea...kat US nun, aku tanya ambik apa...?human resource...aku cam ?ooo...ok...aku bukan apa..mang bertuah dapat g oversea blaja kan...nak2 negara omputih...tp biau le gempak2 sket study...cam engineer ke, doktor ke..lawyer ke...ade member aku p ambik kesusasteraan inggeris je sampai UK nun...aiseh...mang la bagus kan, tapi tak ke bdang2 ni sume kat local U dah ada..napa nak g obersea eh?? ade sikit kekonpiusan disini...tapi takpe...bukan dia mtk duit aku pon p blaja...hahaha
tutup story tuh,..yg aku nak story is the cikgu nih,...dah la aku ni drive sorang2 kan....pastu kitorg lantak borak cam kenal lama..padahal aku baru je 2 kali jumpa dia..dia leh bukak cite hantu lak kat UM dulu2...cet! aku cuba melarikan topik perbincangan....last2 masuk balik cite hantu nihh....leeeee...aku rasa kat uni mana pon ada cite2 hantu nih, not forgetting masa matriks chermai dulu kan....isk..

dpendekkan cite, lam perjalanan balik...di malam hari, kul 7 lebeh gtu..aku asik terbyg2 cite dia....hampeh tul!!dicampur adukkan ngan cite JPB tuh....start exit dr traffic light sg choh, 3 org aku tepon utk ilangkan rasa takut lam perjalanan..nak sedapkan lagi rasa ati, pasang radio ikim..org ngaji...kui kui...jauh tu beb..byk utan nak redah...siap jumpa utan templer lagik, very the gelap...ish i cannot..hahhahaha...first ngan boss aku....end kol betul2 pas templer, pastu macita....2 menet jek pasal kedengaran katanya husna menari2 di depan dia..hehehe...pastu nenie leee...borak punya borak tengok2 dah sampai umah ampang..hahhahaha..amazing race tul...

hr selasa aku wat apa eh?..ilang ingatan jap...!

semalam..oo aku jumpa mala-ON..hehhe..lama gile aku borak ngan pompuan nih..dah lama aku tak sit down ngan dia dan borak cam tak hengat dunia...dari cite anak2 sampai la cite laki..sampai la cite AF..tak tinggal ni pasal nak ngutuk si dafi..hahahah...sempat lagik!

hari ni hari paling tak produktif, pasal aku tak tau apa aku wat sbenarnya?aku ni cam ilang arah tujuan jek....cam kemalasan melanda diri pon ade...cam tak pandai pon ada..macam2 le...last2 kul 430 aku dah sampai umah...bleh?hehehee

sungguh tak produktif....mampus kalu bos aku tau apa aku wat ari nihhhh...!!!wooohoooooooooooooo!!

0 comments: