Monday, March 19, 2007

..tak best la ari nih..isk


..heheh saje kasik nenie terbako kan...hr ni aku rasa tak bp best..tak memberansangkan...*sigh* sume berita yg smpai ke telinga aku melemahkan semangat jek! argghhh!!tension!!

..tadi kol cust aku..dia tak angkat, then dpt return call balik..aku pon yo-yo O je la kasik salam...skalik...cong ceng cong ceng..aku cam?? hahhh?? saya kol salah nombor ka? pastu amoi tu kata ya laaaa!!haiyaaa!! pastu dia letak. aku konpius..check balik nombor, betul..hmm...apo lak nih??bleh main salah2 nombor lak???ish...ape2ntah..pening!

..then g gombak tadi ngan harapan leh dpt mkn pizza free (cust gue keje kat situ)...heheh..skalik tgk2 dia dah berenti keje..alasan, gaduh ngan boss! aduiii! sakit kepala aku dgr le!!abih camno nih??denyut2 pale otak aku..!!

adoi la..time pening2 tadik terbyg lak eskem nugget umah nenie ari tuh..isk..nak termakan eskem la plak! leceh tul le!!kenapa penyelesaian kepada masalah tension ni mesti berkait rapat ngan makanan???wan, sila jawab?? aku dah berjangkit ngan ko ke nih????

6 comments:

Anonymous said...

Err.. kena bagi komen ker?? hehehehe
ntah, sebab kalu aku apa2 hal pun memang berkait rapat ngan makanan..takyah tunggu nak setel masalah, takde masalah pun aku tetap cari makanan.. skang ko sebut eskem, aku dah terbayang eskem goreng.. yang kita makan kat terengganu dulu tu non...ish.. ish... mana nak carik erk? aku nak eskem goreng!!!

enonz said...

..ko beli la eskem kat kat kedai, balik umah goreng! abih cite! hahahha

Anonymous said...

ilang dah selera nak makan eskem goreng camtuh.... hehehehehehehe

Diana Ishak said...

hoih! ada blog tak kasik tau aku! brengsettttttttttttt!

ambik ni url aku : http://www.aroominmyheart.blogspot.com

Anonymous said...

dah free free kena 'brengsettt'.... hehehehe.....

enonz said...

..hmmm...aaa...errr...ooohh..kena kasik tau eh???hahahhahaha

jgn marah pn sri...hehehe

aku link nih aku link...huih..gigil aaa..ekekkekek