Wednesday, March 28, 2007

life goes on.......


..hehe...aku kena blaja terima hakikat yang aku skang dah pon berumo awal 03...eh..silap...terbalikkan no tu ye...heehhe...how does it feel? hmmmm..aku rasa cam biasa je...aku rasa cam umo 20an lagik...aku rasa muda lagik...walaupun umo aku naik..tapi saiz badan aku tak naik2..what to do? heh..
kalu ikut betul2, tgaploh tahun dulu, kul 1030 mlm aku dilahirkan...so a
ku rasa time camnih mang aku tengah wat acara nangis-tak-reti-reti-nak berenti je le gamaknya...haha terima kasih ibunda kerana melahirkan anak perempuan mu yg bertuah di dunia nih pada tarikh yg sama mak dilahirkan (32 tahun masa tu).....tu pasal aku ngan mak aku slalu perang saudara je..sama2 panas, perangai samakan..emotional terlebih...hehehe
..anyways, big thanx t
o the organizer merangkap presiden club 30, cik dalifaiene..gue merangkap setiausaha la...sape2 yg nak join the club, jemput2...heeheh..thanx to wan, yg akan berumo 29 tak lama lagi, dan 30 pd tahun berikutnya...hehehhe..aku booking ko jadik ajk ye cik wan,...ko masuk bahagian club fotografi...hahah thanx to macita and own, and adorable husna amani...
..to pn siti noghmalaaaaa..hehe..and syukor..dan 2 org kanak2 riang, ami and sister, siti norsyafikah...to jihan, jgn sedey2 aaa..next time kita leh wat grand2...besday dak wan is just around the corner lot..hehe..bulan 5 ni ye cik wan...kita leh wat mejlis makan2 lagik...nak jemput si yan, tak reply2 msg nya...jemput ziana...pemalu lak, tak mo jumpa husband2 org..hehhhe...takpe anek, sok aku dtg sendirik hotel ko..ko pun dah nak dekat2 besday kan?satu zodiac le katakann...kita selebrete belated, and coming besday skalik,..no hal...
..time kasih byk2 korg ye...sedap makan malam nih...tak penah aku masuk kedai makan jon, JONNY..janathan..pa ra ram ram pam pam pammmm (hahaha..tetiba teringat cite hindustan laks...)kedai steamboat yg pada aku..ok le..leh masuk tekak gue..and leh masuk lagi next time....esok aku nak g selebret lagi ngan mak ayah gue....g blanja dorg makan lak, sbenarnya nak selebret ari nih, tapi dorg cam penat je satu hr nih...gue postponed plan esok malam...makan lagikkk..ish!!
..doakan aku ya kengkawan, aku harap Allah akan beri aku umo yg panjang..dan dikurniakan kesihatan yg baik..dan kehidupan yang lebih selesa pd masa2 akan datang...aminnnnn...








4 comments:

Anonymous said...

aku lapar lah... hehehe... eh, aku post gambar skit, tak semua lah... sesaja nak wat tatapan umum... dipersilakan lah....

Anonymous said...

lupa lak.....

//blurpz.fotopages.com

enonz said...

..tumpang lalu..mintak izin ambik gambo kat fotopages usahasama beramai2 nih...hehehe..teng kiu..

Anonymous said...

memang untuk ko amik pun.... yang lelain aku email jer lah kat ko.... aku letak sebahagian jerk....