Monday, February 26, 2007

..tipah tertipu!

..aku tensen jek ari nih g lunch ngan colleague aku kat tesco ampang..g masuk kluang stesen *peberet nenie .. aku takde le bp lapau sangat tapi sesaje jek nak perabihkan duit mengetest ape2 yg lam menu tuh...ceh!cakap cam orang kaya jek..hahah abih tu takkan nak tgk jek org melantok kan! aku pung order le air nenas sejuk seperti yg tertera lam menu, pastu karipap..satu sengget setengah tuh..mahai tul...hehe..aku order 3..kalu beli kat gerai makcik kuih tepi jln, leh termuntah makan karipap rm4.50..sengget setengah tu kira harga grand la tuh..konon..ekekek..nampak lam gambo menarik jek..member aku lak order nasik putih + ayam masak merah..n lime juice..ada la telo mata kebau tercongok kat atas nasik tuh..kira dah abih cantik la hiasan dia..huhu tapi yang paling aku tak puas ati...ialah..cuba la korang bayangkan eh..tgh2 panas nih order air nenas sejuk, cam menggiurkan je kan?? (kat atas tu cuma gambar hiasan)sekalik yg aku dapat..hmmpphh!! rasa nak baling jek kat budak siam yang serve tuh..cam ni aku leh wat seratus gelas kat umah!!ade ke diorg pakai nenas lam tin tuh yang dipotong2 kiub tuh..pastuh letak gula..letak air sejuk! tu la air nenas sejuk dia...!!dah la tuh air dia mang tahap leh dapat diabetes la...manis ya amat!! yg member aku lak order lime juice..hasilnya ialah...air sejuk + jus limau kordial + sehiris limau nipis...aiyakkk!! tensen tul!! camana la dorg leh tergamak wat menu camnih...pastu charge lak harga tinggi2..aku rasa mau setengah tin nenas kiub tu lam gelas aku tadik...jenuh nak perabihkan...siap mintak plain water nak ilangkan rasa manis dia..plain water pun charge tuh! isk..sib baik la karipap dia sedap sket jek dr karipap mak wan.. kalu tak mau aku angkat kaki, bye2 jek kat tokeh kedai tuh..tak hingin nak bayau!!

2 comments:

Anonymous said...

aku suka makan chicken chop kat kluang stesen kat ikea... ada gak try kat 1U tapi tak berapa best laa.... -DiN-

enonz said...

merata2 dah kluang nih bukak eh..hengat kat tesco ampang jekk...lenkali nak try tempat lain la...nak tgk air nenas dia...hahha