Sunday, February 25, 2007

..dah beli henpon!!yeehaa!!



cite ari nih pendek jek..just nak kasik tau satu dunia aku dah beli henpon baru, nokia 6300..hahha..setelah sekian lama aku pakai henpon siemen yang tak pecah2 tuh..3 tahun aku pakai tak rosak2..skang pon tak le rosak tapi aku saje nak tukau kalu tak mang aku ketinggalan ketapi mel malam..heheh..so ni le akhirnya yang aku dpt...n80 the very the mahal..and nokia 7390 pon bleh tahan gak reganya..so this is the one that fits my budget...tgk sampai bila tahan yang ni..mau lagi 3 tahun baru aku tukau baru..hehh..thanks to wan yg sudi menemani gue g beli henpon nih..nak arap akak ko tuh..bersuka ria dia PD! cheh!! sudah la kakkk...i fed up ok!! hehe....buleh?

7 comments:

Anonymous said...

ko jangan marah nenie, non.... dia dah bawak aku g bersuka ria kat pd smlm... hehehe.. hrrmmm... non, kalau ktorg tumpang upload gambar hogah2 kat pd tuh dalam blog ko ni leh tak?... muaaahhaahaha... (aku berkata sambil wat2 gelak jahat...)

Anonymous said...

lerrr... ku pikirkan nenie ngan zieta jer, rupanya si g-han pun ada gak... secara tak langsung adik ada gak ler yerk?? hehehehe... patut korang teruskan skit lagi gi melaka,rumah terbuka CNY kat sana malam tadi.... hehehehe
enon,ramai rupanya kat PD tu..

Anonymous said...

lupa lak... korang nak post gambar guna ler fotopages yang ada tu.. nenie ada password dia.. takpun aku fwd kat ko nanti...

enonz said...

cepat tul korang nih kasik komen...hehhe..ghan: takmo aa gambo ko kat pd tuh..aku dah tgk kat kemera nenie..sakit ati jek tgk korang bersuka ria!!hmmpphh!!!kita tertinggal wannn...takpe..takpe...yg penting aku dah makan eskem terbalik kat BB..hehe..bla nak g lagik wan??

Anonymous said...

menarik ke gegambarz diaorang kat PD tu enon? takper, lain kali ada lagik.. bukan rezeki kita dua nak dapat angin PD minggu lepas....
nak gi makan aiskrim terbalik tuh lagi? heheheh... bila2 kita free lah, no hal.. tapi tu lah, kita yang nak makan 1 bb plaza tau kita nak beli aiskrim dari pakcik tuh... hehehe.... glamer lak... ahaks!!

Anonymous said...

adik x pegi.. ktorg bertiga jer... aku pun secara tak langsung termasuk dlm senarai...:-)

tu la korang... best wwoooo.... rugi ah x g... banyak gak aktiviti yg leh dibuat dlm masa 2 hari 1 mlm kat pd tuh... lg satu ktorg g menyelesaikan misteri kat sauna room...hehehehe....

enonz said...

..siap g menyelesaikan misteri tak tahan tuh..heheh..ke korg g join seekers the club g carik antu lompat2 lam sauna?? heheh..kalu aku jadik antu aku tangkap budak paling kenit dulu! hahahhaha

wan: next time kita g BB kita tangkap gambar pakcik tuh bubuh lam nihhh...heheh..kalu bleh ngan tong2 eskem tuh soh dia tebalikkan..hahahha